اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی و پشتیبانی آب و فاضلاب کشور خبر داد

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در کشور

معاون هماهنگی و پشتیبانی آب و فاضلاب کشور از به کارگیری ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب کشور خبر داد.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شاهین پاکروح پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آب و فاضلاب شهری و روستایی استان مازندران اظهار داشت: 98 درصد جمعیت شهری و 70 درصد جمعیت روستایی کشور در پوشش خدمات این سازمان قرار دارند.

وی تصریح کرد: مدیرانی که در استان مازندران در این دو سازمان به کارگیری شدند نیاز است زحمات مدیران گذشته را پیگیری و نسبت به رفع نواقص گذشته اقدام کنند.

معاون هماهنگی و پشتیبانی آب و فاضلاب کشور در ادامه به طرح در دست اجرا پروژه شهری در مازندران اشاره کرد و گفت: برای اجرای کامل این پروژه نیاز به 150 میلیارد تومان اعتبار است.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: در حوزه آب و فاضلاب شهری در استان مازندران بیش از 400 میلیارد تومان هزینه شد.

وی در ادامه به برنامه‌های در دست اجرا آب و فاضلاب شهری کشور برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تسریع در پروژه‌های آبفای شهری و روستایی گفت: با اختصاص خارج از تملک دارایی تلاش داریم که پروژه‌های آب و فاضلاب را در کشور به خوبی پیش ببریم.

پاکروح در ادامه به‌ کار گیری از نیروهای توانمند این سازمان را از وظایف مدیران جدید آبفای شهری و روستایی اعلام کرد و ابراز داشت: با تکیه بر منابع انسانی مناسب نسبت به رفع مشکلات این سازمان همت کنیم.

 معاون هماهنگی و پشتیبانی آب و فاضلاب کشور در پایان گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه آب و فاضلاب نیز در دستور کار این سازمان است.

به گزارش فارس، در این مراسم مراسم مجید عبداللهی به عنوان مدیر آبفای روستایی مازندران و ذبیح الله ذاکری به عنوان مدیر آب و فاضلاب شهری استان مازندران معارفه شد.

انتهای پیام/86004/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول