اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

اجرای 10 پروژه برای زیباسازی مبلمان شهری آبپخش

شهردار آبپخش از اجرای 10 پروژه برای زیباسازی مبلمان شهری آبپخش خبر داد.

اجرای 10 پروژه برای زیباسازی مبلمان شهری آبپخش

حسین عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: آبپخش دومین شهر پرجمعیت دشتستان و از شهرهای مهم استان بوشهر است که برای خدمت‌رسانی به مردم شهر برنامه‌های مهمی داریم.

وی افزود: اجرای پروژه‌های زیرساختی و تکمیل طرح‌های در دست اجرا مورد تاکید شورای اسلامی شهر و شهرداری است و امیدواریم به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در پروژه‌های عمران شهری مورد توجه مدیریت شهری آبپخش قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

عباسی تاکید کرد: بدون شک هدف همه مسئولان شهری بهبود و توسعه وضعیت شهر است و مدیریت شهری نقشی موثر در این راستا به عهده دارد که البته نیازمند همراهی و همکاری مردم نیز هستیم.

وی متذکر شد: از بزرگان شهر انتظار داریم که همیشه همراه شهردار و شورای شهر باشند و نظرات و راهکارهای خود برای بهبود وضعیت شهری را به ما منتقل کنند.

شهردار آبپخش بیان کرد: زیباسازی منظر و سیمای شهری مورد تاکید مسئولان قرار دارد و امیدواریم بتوانیم در این مسیر به نتایج مورد نظر در کوتاه‌مدت برسیم.

عباسی از اجرای 10 پروژه برای زیباسازی مبلمان شهری آبپخش خبر داد و گفت: از تمام امکانات و توانمندی موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

وی ابراز داشت: کیفیت بخشیدن به پروژه‌های عمران شهری امر مهمی است و کیفیت را فدای سرعت نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول