اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان صورت می‌گیرد

افتتاح 33 طرح و پروژه در مرند همزمان با دهه فجر

فرماندار ویژه مرند گفت: در ایام دهه فجر امسال 33 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 200 میلیون تومان در شهرستان مرند به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح 33 طرح و پروژه در مرند همزمان با دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در یک ستاد اصلی، چهار ستاد فرعی در شهرهای تابعه و در قالب 17 کمیته تخصصی ادارات و نهادهای دولتی برای اجرا در ایام‌ دهه فجر افزود: باید در برنامه‌های دهه فجر از کارشناسان صاحب‌نظر بهره جست و به برنامه‌ها نباید یک نگاه کمی داشت بلکه لازم است به فکر ارتقای کیفیت برنامه‌ها باشیم.

وی در ادامه از تشکیل ستاد مرکزی در شهرستان‌ها برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در مرند خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر امسال 56 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 200 میلیون تومان در شهرستان مرند در بخش‌های راه روستایی، آب آشامیدنی کشاورزی، صنعت و خدماتی به بهره‌برداری می‌رسد.

رضوانی تصریح کرد: بهره‌برداری از استخر سرپوشیده توسط اداره ورزش و جوانان این شهرستان با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی از مهم‌ترین این طرح‌هاست که تحویل ورزش‌دوستان این شهرستان خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان ویژه مرند در ادامه به اجرای سه برنامه اصلی در ایام دهه مبارک فجر اشاره و تصریح کرد: گرامیداشت ورود امام راحل به کشور، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن از اهم برنامه‌‌های پیش‌بینی شده در شهرستان است.

وی از کمیته‌های مختلف ستاد برگزاری مراسم خواست از عملکرد جزیره‌ای پرهیز کرده و همه آنها برنامه‌های خود را با هماهنگی ستاد اجرا کنند.

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان مرند نیز از آمادگی کامل کمیته‌های ستاد برگزاری مراسم دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: در طول ایام‌الله دهه فجر این ستاد با یک ستاد اصلی و مرکزی در شهر مرند و ستادهای فرعی در بخش یامچی و شهرهای زنوز، کشکسرای و بناب مرند با مسئولیت بخشدار و شهرداران این شهرها در هرچه باشکوه‌تر و مردمی برگزار شدن این مراسم برنامه‌های مختلف جشن تدارک دیده شده است.

وی گفت: تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب عکس و پوستر، نمایشگاه و سخنرانی دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ستادهاست.

علی کوه‌کمری اظهار کرد: علاوه بر افتتاح و بهره‌برداری از 33 طرح عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و خدماتی، بیش از 140 برنامه توسط کمیته‌های 17گانه ستاد دهه فجر شهرستان مرند امسال در مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی، دانش‌آموزی و محله‌ها اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: گرامیداشت یاد شهدای پیروزی انقلاب اسلامی در قالب برگزاری یادواره در این شهرستان تدارک دیده شده و تلاش همه کمیته‌ها باید در محور معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم به خصوص نسل جوان باشد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول