اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

فعالیت 4 مجتمع فرهنگی و تربیتی کمیته امداد در استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: کمیته امداد این استان چهار مجتمع فرهنگی و تربیتی دارد که در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه و دشتی خدمات مختلفی ارائه می‌کنند.

فعالیت 4 مجتمع فرهنگی و تربیتی کمیته امداد در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی صبح امروز در کارگروه مجتمع‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: تاکنون از مجموع 4 خوابگاه دانش‌آموزی دو مجتمع به مجتمع استعدادهای درخشان تبدیل شده است که تلاشمان این است که این مراکز را برای دانش‌آموزان نخبه و با استعداد تحت حمایت افزایش دهیم.

محبی افزود: توجه دانش‌آموزان خصوصا دانش‌آموزان با استعداد و مستعد تحصیل تحت حمایت یکی از کارهای مهم فرهنگی در امداد است، کمیته امداد با تدوین و اجرای برنامه‌ای درست می‌تواند خروجی‌های خوبی داشته باشد.

وی ضمن بیان اینکه مدیران کمیته امداد شهرستان‌ها باید هفتگی از مجتمع‌های این نهاد بازدید کنند افزود: باید در بازدید شرایطی فراهم شود که دانش‌آموزان عضو خوابگاه در نشستی با مدیران بتوانند مشکلات خود را بازگو کنند.

محبی خاطرنشان کرد: مشاوران خوابگاه باید با مشاوران مدرسه دانش‌آموزان در ارتباط باشند و برای حل مشکلات مختلف دانش‌آموزان با یکدیگر همکاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: تا حد امکان باید دانش‌آموزان به رشته با بازار کار خوب راهنمایی شوند و فرهنگ کارآفرینی در خوابگاه‌ها ترویج داده شود.

وی به ارائه خدمات مختلف آموزشی، مشاوره‌ای و بهداشتی در این مجتمع‌ها اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان با معدل بالا باید تشویق شوند.

محبی اظهار داشت: کمیته امداد استان بوشهر 4 مجتمع فرهنگی و تربیتی دارد که در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه و دشتی خدمات مختلفی ارائه می‌کنند.

وی افزود: یکی از خدماتی که در طول سال به دانش‌آموزان این خوابگاه‌ها ارائه می‌شود خدمات بهداشتی، درمانی و بیمه‌ای است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر عنوان کرد: اهدای سبد بهداشتی با ارزش تقریبی 31 میلیون و 200 هزار ریال که شامل بسته‎های بهداشت فردی، عمومی و کمک‌های اولیه، معاینه و غربالگری دانش‌آموزان و درمان آنها است و اهداء سبد بهداشتی فردی و عمومی به ارزش 145 میلیون و 600 هزار ریال از جمله کمک‌های صورت گرفته بهداشتی و درمانی در سال جاری است.

محبی خاطرنشان کرد: همچنین برای دانش‌آموزان فاقد کارت درمانی که در روستا ساکن هستند این کارت تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت.

وی یادآور شد: در این خوابگاه‌ها 250 دانش‌آموز از خدمات فرهنگی، آموزشی و مشاوره‌ای کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/66006/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول