اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان خبر داد

برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در زنجان

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر مسابقات فرهنگی و هنری مختلفی در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در زنجان

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

وی به اقدامات بسیج دانش‌آموزی در قبل آغاز دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: هماهنگی لازم با ادارات آموزش و پرورش، برگزاری جلسات و بومی‌‌سازی و ابلاغ روز شمار و عناوین برنامه‌ها به واحدها از اقدامات بسیج دانش‌آموزی است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان گفت: فضاسازی فرهنگی و ارزشی حوزه و واحدهای مقاومت، تهیه و ارسال پیامک به اعضا، هماهنگی لازم برای برپایی نمایشگاه‌های عکس و روز شمار انقلاب از دیگر برنامه‌ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام در عرصه‌های مختلف معرفی می‌شود، بیان داشت: هماهنگی لازم برای برگزاری نشست‌های روشنگری، به روزرسانی وبلاگ‌ها و تابلو اعلانات و هماهنگی برگزاری مراسم‌های جشن انقلاب در واحدهای مقاومت از دیگر برنامه‌های اجرا شده در قبل از دهه فجر است.

احمدی‌تبار در ادامه با اشاره به اینکه روز شنبه 12 بهمن ماه جاری با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده است، تصریح کرد: برگزاری جشن در واحدها و حوزه‌های مقاومت، اجرای مراسم صبحگاه سراسری همراه با صدا در آوردن گلبانگ انقلاب اسلامی و قرائت جمعی دعای عهد از برنامه‌های این روز است.

* برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی به مناسبت دهه فجر در زنجان

وی با اشاره به اینکه روز یکشنبه 13 بهمن ماه جاری با عنوان انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ، هنر و تمدن اسلامی نامگذاری شده است، ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی (عکس، روز شمار انقلاب و ارائه محصولات فرهنگی) از برنامه‌ها بسیج دانش‌آموزی در این روز است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به اینکه در این روز مسابقات فرهنگی و هنری مختلفی برگزار می‌شود، اضافه کرد: مسئولان با خانواده‌های شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه روز دوشنبه 14 بهمن ماه جاری با عنوان انقلاب اسلامی، خودباوری، نهضت علمی و امید به آینده نامگذاری شده است، ادامه داد: به مناسبت دهه فجر نشست‌های بصیرتی در این روز با موضوع علل و عوامل شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح دستاوردهای 35 ساله نظام در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

احمدی تبار با اشاره به اینکه روز سه شنبه 15 بهمن ماه جاری با عنوان انقلاب اسلامی، اتحاد ملی، وحدت اسلامی و عدالت گستری نامگذاری شده است، اظهار داشت: جلسه همفکری آینده سازان در سطح شهرستان (شورای اندیشه یاران) اجرا شده است.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه 16 بهمن ماه جاری انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، پیشرفت توسعه متوازن نامگذاری شده است، اذعان داشت: نشست‌های روشنگری با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به اینکه پنج شنبه 17 بهمن ماه جاری با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نامگذاری شده است، بیان داشت: اردوی فرهنگی، تربیتی ویژه دبیران، مدیران مربیان، حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مسابقه علمی «امیدان» و گلباران قبور شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

احمدی‌تبار با اشاره به اینکه روز جمعه 18 بهمن ماه با عنوان انقلاب اسلامی، تثبیت ارزش‌های الهی، حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) نامگذاری شده است، افزود: مرحله علمی لیگ علمی و حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی در نماز عبادی و سیاسی جمعه از برنامه‌های این روز است.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه 19 بهمن ماه جاری با عنوان انقلاب اسلامی، دفاع همه جانبه، اقتدار و امنیت ملی نامگذاری شده است، بیان داشت: نشست‌های روشنگری با موضوع سبک زندگی اسلامی و برپایی جشن ولادت امام حسن عسگری(ع) روز نیروی هوایی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به اینکه روز یکشنبه 20 بهمن ماه جاری با عنوان انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفین نامگذاری شده است، گفت: آموزش مربیان امر به معروف و نهی از منکر ویژه واحدهای مقاومت پوینده و پیشگاه از برنامه‌های این روز است.

* برگزاری مسابقه ساخت آدمک‌های استکبار در زنجان

این مسئول با بیان اینکه روز دوشنبه 21 بهمن ماه جاری با عنوان انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده نامگذاری شده است، اذعان داشت: مسابقه ساخت آدمک‌های استکبار و تهیه دست نوشته برای راهپیمایی 22 بهمن از برنامه‌های این روز است.

احمدی‌تبار با اشاره به اینکه روز سه شنبه 22 بهمن ماه جاری با عنوان انقلاب اسلامی، استقلال آزادی جمهوری اسلامی نامگذاری شده است، اظهار داشت: حضور سازمان یافته دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن، رژه گروهان نمونه بسیج دانش‌آموزی در روز راهپیمایی و اجرای سرود توسط دانش‌آموزان بسیجی در جایگاه مراسم از برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/73008/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول