اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

برنامه‌های دهه فجر پرمحتوا و با محوریت مردم برگزار شود

فرماندار نکا گفت: برنامه‌های دهه فجر پر محتوا و با محوریت مردم برگزار شود.

برنامه‌های دهه فجر پرمحتوا و با محوریت مردم برگزار شود

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های دهه فجر اهمیت این روزها را به مردم و جهانیان نشان می‌دهد و باید همکاری مردم در برگزاری جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پررنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد.

وی افزود: برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر موجب امیدواری دوستداران نظام اسلامی است و همه ما باید با تمام توان در این زمینه فعال باشیم که در این ارتباط با تشکیل کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر گروه‌ها و اقشار مختلف اجتماعی درگیر فعالیت‌های دهه فجر شده‌اند.

فرماندار نکا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با حضور و نقش‌آفرینی مردم غیور و توانمند ایران به رهبری امام راحل به پیروزی رسیده است، یادآور شد: همان‌گونه که مردم در برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی نقش محوری دارند باید در برگزاری مراسم‌های دهه مبارک فجر نیز به نحو شایسته‌ای اقدام کنند و مردمی بودن برنامه‌ها در اولویت برنامه‌های ما است.

وی درباره اعلام پروژه‌های عمرانی  دهه فجر نیز اظهار داشت: این برنامه‌ها در حال چینش توسط کمیته‌های مختلف و مختص برنامه‌های عمرانی است که در اسرع وقت اطلاع‌رسانی می‌شود.

رجبی در پایان از مسئولان برخی ستادها که تاکنون برنامه‌های کامل و پایانی خود را ارائه نکرده‌اند، خواست هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا در فهرست برنامه‌های نهایی این دهه گنجانده شود.

وی گفت: انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود که باید توسط آحاد جامعه در بین مردم و جوانان نهادینه شود.

فرماندار نکا یادآور شد: دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، نورافشانی شب 22 بهمن ماه همزمان با بانگ الله‌اکبر، برگزاری جشن‌های خیابانی، چراغانی کردن معابر و خیابان‌ها، برپایی جایگاه‌های صلواتی، پیش‌بینی اقدامات ترافیکی و.. از جمله فعالیت‌های این ایام است.

رجبی افزود: با توجه به تحریم‌های مختلف دشمنان و توطئه‌های مختلف آنان در برابر ایران اسلامی، باید تلاش خود را در این مسیر دو چندان کرده و بر حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب کوشا باشیم.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول