اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد خبر داد

برگزاری مجموعه مسابقات و برنامه‌های ورزشی دهه فجر در مشهد

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت دهه فجر توسط هیئت‌های ورزشی این شهرستان خبر داد.

برگزاری مجموعه مسابقات و برنامه‌های ورزشی دهه فجر در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هوشنگ ولی‌پور گفت: همه ساله برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای در ایام دهه فجر توسط هیئت‌های مختلف ورزشی در مشهد اجرا می‌شود.

وی افزود: با همت هیئت کاراته مشهد مسابقات کاراته سبک‌های کنترلی جام فجر در دو بخش آقایان و بانوان روز 18 بهمن‌ماه و رقابت‌های سبک‌های آزاد در بخش آقایان روز 25 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد ادامه داد: برگزاری جشنواره مدارس شنا در استخر سجاد مشهد در دو بخش پسران و دختران به ترتیب روزهای 11 و 18 بهمن‌ماه در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در روز 13 بهمن‌ماه در مشهد تصریح کرد: با همت هیئت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی این شهرستان مسابقات دارت، هفت‌سنگ و طناب‌کشی به ترتیب در روزهای 14، 15 و 17 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

ولی‌پور به برگزاری مسابقات رنکینگ دوچرخه‌سواری در رشته کوهستان در روز 18 بهمن‌ماه در دره داغستان اشاره کرد و ادامه داد: هیئت دو و میدانی شهرستان مشهد نیز در ایام دهه فجر برگزاری یک دوره مسابقه در رده سنی نوجوانان و تجلیل از مسئولان کمیته‌های مختلف این هیئت را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ژیمناستیک کلوپی باشگاه‌های مشهد به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: برگزاری مسابقات تکواندو آزاد در بخش پومسه و کیوروگی پسران، رقابت‌هان مادانگ و کیوروگی دختران نیز از سوی هیئت تکواندو در این ایام برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد اظهار کرد: هیئت فوتبال شهرستان نیز مسابقات فوتسال رده‌های سنی مختلف در دسته‌های یک، 2 و برتر، رقابت‌های فوتبال دسته 2 بزرگسالان، دسته 2 و رده سنی امید و همچنین رقابت‌های فوتسال جام فجر بانوان را در این ایام برگزار خواهد کرد.

ولی‌پور به برگزاری یک دوره مسابقه بسکتبال در رده سنی نوجوانان با همکاری شهرستان قوچان در روز 19 بهمن‌ماه اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری لیگ‌های بسکتبال در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان نیز در ایام دهه مبارک فجر از سوی هیئت بسکتبال مشهد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه هیئت ورزش‌های همگانی این شهرستان در دهه مبارک فجر گفت: برگزاری مسابقات داژبال، جشنواره‌های بازی‌های کودکان، ایستگاه‌های بازی‌های فکری، جنگل، سودوکو، اتللو، جشنواره و طرح‌های استعدادیابی طناب‌زنی، مسابقات بازی‌های رایانه‌ای، پینت‌بال جام 22 بهمن، همایش صبحگاهی میثاق با شهدا، مسابقات ماراتن ایروبیک، همایش کوهپیمایی انقلاب، مقاومت و پایداری، رقابت‌های دوی همگانی و پیاده‌روی ویژه بانوان در روزهای مختلف دهه فجر از برنامه‌های این هیئت در مشهد است.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول