اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

کمک 363 میلیون ریالی مردم زنجان به مددجویان کمیته امداد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از کمک 363 میلیون ریالی مردم این استان به مددجویان کمیته امداد در خانه انفاق زنجان خبر داد.

کمک 363 میلیون ریالی مردم زنجان به مددجویان کمیته امداد

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: خانه انفاق زنجان یک مرکز نیکوکاری است که در راستای تسهیل امور مربوط به خیرین ایجاد شده است.

وی با اشاره به مشارکت مطلوب مردم استان در طرح‌های اجرایی این نهاد ادامه داد: خوشبختانه هر ماه شاهد افزایش کمک‌های مردمی در این مرکز هستیم.

این مسئول با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان تصریح کرد: در دی ماه امسال در قالب طرح اکرام ایتام 299 میلیون و 384 هزار ریال کمک مردمی در این مرکز جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین به جذب 25 حامی در این مرکز اشاره داشت و گفت: این تعداد حامی کفالت 26 یتیم را قبول کرده‌اند.

حسنلو همچنین به جمع‌آوری یک میلیون و 247 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح آزاد سازی زندانیان اشاره داشت و اضافه کرد: همچنین در قالب طرح یاسین 4 میلیون ریال و در بخش کفارات نیز 255 هزار ریال کمک در خانه انفاق زنجان طی دی ماه جمع‌آوری شده است.

وی جمع‌آوری یک میلیون و 575 هزار ریال کفاره و 700 هزار ریال کمک در قالب طرح تاج گل را از کمک‌های جمع‌آوری شده رد خانه انفاق زنجان طی دی ماه اعلام کرد و گفت: همچنین در این مدت 3 میلیون و 832 هزار ریال کمک مردمی در قالب صدقات جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح شفا را 20 میلیون و 896 هزار ریال اعلام کرد و یادآور شد: طی دی ماه سال جاری در قالب طرح حج فقرا نیز 4 میلیون و 200 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

این مسئول با اشاره به جمع‌آوری 13 میلیون و 871 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح محسنین اضافه کرد: دی ماه سال جاری در قالب این طرح چهار حامی جذب شده است.

وی همچنین میزان کمک‌های جمع‎آوری شده در خانه انفاق زنجان را در قالب طرح کوثر 10 میلیون و 500 هزار ریال اعلام کرد و اذعان داشت: این مبالغ در راستای کمک به ازدواج جوانان هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در پایان مجموع کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان را 2 میلیون و 795 هزار ریال عنوان کرد و متذکر شد: در مجموع دی ماه سال جاری 363 میلیون و 257 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/73005/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول