اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی قزوین خبر داد

افتتاح 267 پروژه روستایی به مناسبت دهه‌ فجر در قزوین

مسئول ستاد کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی قزوین گفت: 267 پروژه روستایی به مناسبت دهه‌ فجر در این استان افتتاح می‌شود.

افتتاح 267 پروژه روستایی به مناسبت دهه‌ فجر در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌‌الله صفری ظهر امروز در نشست خبری که در کمیته امداد امام خمینی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: 15 بهمن ماه به نام انقلاب‌ اسلامی، گفتمان دینی، تثبیت ارزش‌های الهی و عدالت‌گستری نام‌گذاری شده است.

وی افزود: به مناسبت این روز برنامه‌های مختلفی مانند همایش تجلیل از پزشکان خانواده و مراکز درمانی طرف قرارداد در دفتر استان و افتتاح درمانگاه امیرالمؤمنین (ع) در شهرستان اقبالیه برپا می‌شود.

مسئول ستاد کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی قزوین ادامه داد: همچنین به مناسبت این روز برنامه‌های دیگری مانند ویزیت رایگان بیماران و مراجعان در درمانگاه جمعیت هلال‌احمر و همایش مدیران و کارگران شهرستان البرز از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

صفری با بیان اینکه 16 بهمن ماه به نام انقلاب‌اسلامی، مردم‌سالاری دینی، پیشرفت و توسعه متوازن نام‌گذاری شده است، گفت: به مناسبت این روز برنامه‌هایی مانند افتتاح و واگذاری 257 مسکن مددجویی، افتتاح و واگذاری 6 هزار و 29 واحد مسکن روستایی و 4 هزار و 383 واحد مسکن مهر از سوی بنیاد مسکن برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی استان قزوین ادامه داد: افتتاح و واگذاری 267 پروژه روستایی توسط اداره کل امور روستایی و یادواره شهدای زن از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در حسینیه امامزاده حسین (ع) از دیگر برنامه‌های این روز است.

صفری با اشاره به اینکه 17 بهمن ماه به نام انقلاب‌ اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نام‌گذاری شده است، بیان کرد: برنامه‌هایی از جمله دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان همکار، دیدار با خانواده مددجویان زیر حمایت کمیته‌ امداد و بهزیستی و شرکت مدیران و کارکنان عضو کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت این روز برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری یادواره شهدای انقلاب شهرستان قزوین از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در حسینیه امامزاده حسین (ع)، یادواره شهدای نیروگاه شهید رجایی از سوی اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی و کلنگ‌زنی احداث تعاونی‌های مسکن تأمین اجتماعی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این روز برشمرد.

این مسئول با بیان اینکه 18 بهمن ماه به نام انقلاب اسلامی، اتحاد ملی، وحدت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: به مناسبت این روز برنامه‌هایی مانند شرکت مدیران و کارکنان عضو کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در نماز وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن جمعه در مصلاهای نماز جمعه و محفل انس با قرآن و یادواره شهدای حصارخروان در امامزاده احمد و محمود(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77009/ح40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول