اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی ‌و پنجمین بهار انقلاب/19

تجلیل از نخبگان نکایی در دهه فجر

فرماندار نکا گفت: همایش تجلیل از نخبگان، تاثیرگذاران نکایی داخل و خارج از کشور در ایام دهه فجر در اردوگاه آبشناسان این شهرستان برگزار می‌شود.

تجلیل از نخبگان نکایی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی رجبی ظهر امروز در دیدار اعضای همایش نخبگان و تاثیرگذاران نکا با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: افراد نخبه و مدیران سراسر کشور و افراد تاثیرگذار در داخل و خارج ایران که نکایی هستند به این همایش دعوت می‌شوند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه این همایش برای سال بعد طراحی می‌شود، افزود: موضوع مقالات ارائه شده جهانگردی، توریستی و صنعت است.

رجبی بیان داشت: همایش تجلیل از نخبگان، تاثیرگذاران نکایی داخل و خارج از کشور در 24 بهمن در اردوگاه آبشناسان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در شهرهای نکا، ساری و بهشهر انجام شده است، تصریح کرد: به دلیل کثرت افراد نخبه و تحصیل‌کرده برای نخبگان و مدیران و افراد صاحب نفوذ شاخص تعیین شده و به سختی 250 نفر انتخاب شدند.

رجبی با بیان اینکه سایتی در راستای همایش نخبگان و تاثیرگذاران نکایی داخل و خارج کشور طراحی شده است، بیان داشت: شش کمیته استقبال، فرهنگی، پشتیبانی، امنیت، تشریفات و اطلاع‌رسانی در این ستاد تشکیل شده است.

فرماندار نکا با اشاره به اینکه این همایش برای پیشرفت کشور، مازندران و شهرستان نکا برگزار می‌شود تصریح کرد: در این همایش از هر طیف حضور دارند، نگاه و برداشت سیاسی نداریم و اصل و اصول کار خود را وحدت گذاشتیم.

انتهای پیام/86016/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول