اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کیلان خبر داد

افتتاح 4 پروژه عمرانی در کیلان هم‏زمان با دهه فجر

شهردار کیلان گفت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، چهار پروژه عمرانی در شهر کیلان به بهره‌‏برداری می‌رسد.

افتتاح 4 پروژه عمرانی در کیلان هم‏زمان با دهه فجر

سیدجلیل چوبداری امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: ساختمان آتش‌‏نشانی کیلان با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان آماده بهره‌برداری در ایام دهه مبارک فجر است.

وی ادامه داد: این پروژه با هزینه 100 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و 200 میلیون تومان از محل درآمدهای شهرداری کیلان ساخته شده است.

افتتاح نخستین جایگاه سوخت سی.‌ان‌.جی در شهر کیلان

چوبداری به افتتاح نخستین جایگاه سوخت سی.‌ان‌.جی در شهر کیلان اشاره و اظهار کرد: این جایگاه یکی از مطالبه‌های مردم کیلان و از نیازمندی‌های مهم شهر بود که خوشبختانه در ایام دهه مبارک فجر به بهره‏‌بردای می‌رسد.

شهردار کیلان همچنین با اشاره به خرید معدن ماسه توسط شهرداری کیلان، تصریح کرد: این معدن به مبلغ 2 میلیارد تومان با تجهیزات کامل از محل درآمدهای شهرداری کیلان خریداری شده است.

وی ادامه داد: معدن ماسه خریداری شده علاوه بر اینکه مصالح شهرداری در زمینه شن و ماسه را تأمین خواهد کرد، درآمد خوبی نیز برای شهرداری دارد.

بهره‏‌برداری از 10 کیلومتر آسفالت معابر شهری در کیلان

چوبداری یکی دیگر از پروژه‌های آماده بهره‏‌برداری در شهر کیلان را حدود 10 کیلومتر آسفالت معابر شهری در کیلان معرفی کرد که برای رفاه حال شهروندان و خدمات‏‌رسانی شایسته به آنان انجام شده است.

وی همچنین گفت: علاوه بر این چهار مورد افتتاح، تعدادی‌ پروژه نیمه تمام و در دست تکمیل داریم که در روز افتتاحیه پروژه‌ها، مورد بازدید مسئولان شهرستانی و استانی قرار می‌گیرد.

شهردار کیلان بیان کرد: پروژه مجتمع گردشگری، ‌فرهنگی و تفریحی شهر کیلان با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی، پارکی در محله‏‌ساران با پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد و ساختمان همایش‌ها و جلسات شهرداری با بیش از 80 درصد پیشرفت در دست کار و تکمیل است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر کیلان

شهردار کیلان در خصوص برنامه‌های فرهنگی در شهر کیلان در دهه فجر تصریح کرد: ما نیز مانند سایر شهرداری‏‌ها بحث فضاسازی، آذین بندی و چراغانی معابر، نصب بنرهای انقلابی و جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی و متفرقه را در دستور کار داریم.

چوبداری خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، ائمه جماعات مساجد و فرمانده‌هان پایگاه‌های بسیج برای اجرای سایر برنامه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

انتهای پیام/2568/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول