اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان گچساران مطرح کرد

تحقق 80 درصدی مصوبات شورای سلامت گچساران

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: تاکنون بیش از 80 درصد از مصوبات شورای سلامت این شهرستان تحقق یافته است.

تحقق 80 درصدی مصوبات شورای سلامت گچساران

ستار اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هفتمین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی گچساران برگزار و طی آن مصوباتی به تصویب این شورا رسید.

وی تاکید کرد: وضعیت اجرایی مصوبات شورای سلامت و امنیت غذایی در گچساران رضایت‌بخش است.

اسدپور با بیان این‌که تاکنون 80 درصد از مصوبات این شورا محقق شده است، تصریح کرد: امیدواریم که مابقی مصوبات جلسه شورای سلامت و مواد غذایی گچساران تا پایان سال 92 به تحقق برسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان این‌که عدم امنیت همکاران بهداشت و محیط در حین بازرسی از دغدغه‌های شبکه بهداشت و درمان است، ابراز کرد: انتظار می‌رود این مسئله مهم در جلسه شورای تأمین شهرستان مطرح شده تا همکاران بهداشت و محیط با آرامش خاطر از طریق حمایت قضایی به کار خود ادامه دهند.

اسدپور با اشاره به اهمیت و جایگاه عشایر در عرصه‌های اقتصادی کشور عنوان کرد: در این نشست به لایروبی و کلرزنی مخازن آب عشایر، توسط امور عشایر گچساران تأکید شد.

وی طراحی شبکه عمومی و جمع‌آوری فاضلاب و رفع مشکل فاضلاب منازل آپارتمانی پانصد دستگاه توسط اداره آبفای شهری را از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست شورای سلامت گچساران عنوان کرد و یادآور شد: در این خصوص بر همکاری شرکت نفت و شهرداری دوگنبدان نیز تأکید شد.

اسدپور همچنین از تصویب بازدید رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران از سالن‌های ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت: بررسی مشکلات بهداشتی سالن‌‌های ورزشی گچساران توسط رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران نیز از مصوبات این نشست بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران از تصویب تهیه دو دستگاه خودروی حمل گوشت برای حمل گوشت از کشتارگاه به شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نشست مصوب شد که دو دستگاه خودروی حمل گوشت برای حمل گوشت از کشتار‌گاه به در قصابی‌ها همچنین نصب و راه‌اندازی آشغال‌گیر کشتارگاه دام توسط شهرداری اقدام شود.

انتهای پیام/82001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول