اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 بهمن برگزار می‌شود

تجدید بیعت دانش‌آموزان گچسارانی با شهدا

‌مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: 17 بهمن با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گچساران، دانش‌آموزان این شهرستان با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

تجدید بیعت دانش‌آموزان گچسارانی با شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهرالدین پورالحسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های دهه فجر در آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد عصر معاصر، سبب تحولات بسیار زیادی در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی شده است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل همیشه بر تارک تاریخ خواهد ماند و افتخاری بزرگ برای مسلمانان جهان خواهد بود.

پورالحسینی در ادامه با تشریح برخی برنامه‌های ویژه دهه فجر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس گچساران نواخته می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ابراز کرد: 12 بهمن‌ماه زنگ نمادین انقلاب، رأس ساعت 9.33 در مدرسه پسرانه نفت این شهرستان نواخته می‌شود و همزمان با آن سرود انقلابی «‌دیو چو بیرون رود فرشته درآید» نیز توسط دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

پورالحسینی از اجرای برنامه میهمانی لاله توسط دانش‌آموزان گچسارانی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این برنامه رأس ساعت 15 و در روز 17 بهمن ماه با شرکت دانش‌آموزان چهار مدرسه راهنمایی دخترانه و پسرانه شاهد، دبیرستان فرزانگان و تیزهوشان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم دانش‌آموزان به همراه معلمان اقدام به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به وسیله گلاب کرده و بعد از آن نیز با قرار دادن دسته‌های گل بر گلزار شهدا با آرمان و ارزش‌های انقلاب، شهدا و امام راحل تجدید بیعت می‌کنند.

پورالحسینی دیدار دانش‌آموزان دختر با امام جمعه و خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر مدارس گچساران عنوان کرد و یادآور شد: این مراسم که در تاریخ 15 بهمن برگزار می‌شود، توسط امور بانوان آموزش و پرورش گچساران برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/82014/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول