اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان:

احیای روحیه جهادی یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: یکی از رکن‌های مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران احیای روحیه مقاومت و جهادی است و در برنامه‌های دهه فجر باید به این مسأله بسیار توجه داشت.

احیای روحیه جهادی یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا رجایی ظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتی رادیویی و تلویزیونی ستاد دهه فجر و مسئولان کمیته‌های این ستاد با اشاره به نقش روحیه جهادی در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از ارکان موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی ایران احیا و زنده شدن روحیه مقاومت و جهاد و ایثارگری در بین مردم بود.

وی در ادامه از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در ایام الله دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: میزبانی مردم انقلابی در 12 بهمن ماه در محل گلستان شهدا، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا در استان اصفهان، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، دیدار با ایثارگران و جانبازان مستقر در مراکز توانبخشی جانبازان و تهیه و تنظیم ویژه نامه 213 شهید اصفهان در انقلاب از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ جهاد و شهادت خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تعلیم و آموزش شیوه‌های فن بیان و سخنرانی به ایثارگران جهت انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان و مردم در قالب سخنرانی در مراکز فرهنگی و مساجد است همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و جشنواره هنرهای تجسمی از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

انتهای پیام/2301/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول