اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

حمایت کمیته امداد استان بوشهر از 2500 دانشجو و طلبه

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از حمایت کمیته امداد استان بوشهر از دو هزار و 500 دانشجو و طلبه خبر داد.

حمایت کمیته امداد استان بوشهر از 2500 دانشجو و طلبه

فرید محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد استان بوشهر خدمات متنوعی به مددجویان در شهرستان‌های 10 گانه ارائه می‌کند و روز به روز کیفیت این خدمات بهتر شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ادامه تحصیل مددجویان برنامه‌ریزی بسیار خوبی داریم و شاهد حمایت همه‌جانبه این نهاد از دانشجویان و دانش‌آموزان تحت پوشش هستیم.

محبی تصریح کرد: ادامه تحصیل مددجویان موجبات ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی خانوارهای تحت پوشش می‌شود و به تدریج شاهد کاهش جمعیت زیرپوشش نیز خواهیم بود.

وی از حمایت کمیته امداد استان بوشهر از دو هزار و 500 دانشجو و طلبه خبر داد و گفت: این تعداد دانشجو و طلبه از حمایت‌های مستمر کمیته امداد استان برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: در چند سال اخیر در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اقدامات زیربنایی در سطح کمیته امداد انجام شده و برنامه‌هایی برای مددجویان داریم.

محبی افزود: در شهرستان‌های مختلف شاهد برگزاری دوره‌های تخصصی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی مددجویان هستیم که تاثیر خوبی داشته است.

وی از تشکیل شبکه‌های اجتماعی توسط کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: این شبکه‌های اجتماعی به صورت مستقیم زیر مجموعه مدیریت کمیته امداد در شهرستان‌ها هستند.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول