اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد

اجرایی شدن 555 طرح اشتغالزایی بین مددجویان کمیته امداد آمل

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل از اجرایی شدن 555 طرح اشتغالزایی بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

اجرایی شدن 555 طرح اشتغالزایی بین مددجویان کمیته امداد آمل

رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به طرح‌های اشتغال این نهاد بیان داشت: اشتغالزایی و توانمند کردن خانواده‌های مددجوی امداد از مهم‌ترین اهداف ما است.

وی ادامه داد: ایجاد فرهنگ، کار و تلاش در بین مردم جامعه، ایجاد مشاغل مولد و غیرمولد، ارتقا و پیشرفت وضعیت زندگی نیازمندان به حد کفاف و مبارزه با فقر به همراه اشتغال‌زایی می‌تواند در پیشرفت جامعه بسیار مفید و موثر باشد.

به گفته علیپور، طی 10 ماه گذشته سال جاری 5‌55 طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان متقاضی این نهاد ارائه شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل با اعلام اینکه در سال گذشته 867 طرح اشتغالزایی بین مددجویان کمیته امداد با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد ریال بودجه اجرایی شد، از تعلق وام به 756 طرح خبر داد و گفت: در این بین 111 مورد نیز از سوی کاریابی به بخش خصوصی و دولتی برای کار معرفی شدند. علیپور تعداد سهمیه ایجاد اشتغال این شهرستان در سال 91 را 550 مورد دانست که این نهاد حدود 150 درصد تحقق برنامه نسبت به سهمیه اعلامی اشتغال را داشته است.

انتهای پیام/86012/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول