اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت خبر داد

اجرای 51 طرح کمیته امداد در کوهدشت

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کوهدشت گفت: دی ماه امسال 51 طرح کمیته امداد در کوهدشت اجرا شده است.

اجرای 51 طرح کمیته امداد در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مردان امرایی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور کارکنان کمیته امداد شهرستان کوهدشت برگزار شد با بیان اینکه دی ماه امسال 51 طرح کمیته امداد در کوهدشت اجرا شده است، گفت: این تعداد طرح در دی ماه سال جاری برای 51 خانوار تحت حمایت که غالبا در روستاها ساکن هستند، از طریق این نهاد اجرایی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه این طرح‌ها در زمینه‌های کارانگیزی و خودکفایی برای مددجویان اجرا شده است، تصریح کرد: مجریان این طرح‌ها غالبا از فرزندان مددجویان و زنان سرپرست خانواری که در کلاس‌های آموزشی این نهاد و دوره‌های فنی و حرفه‌ای شرکت داشته‌اند، هستند.

وی همچنین با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها بیش از 3 میلیارد و 20میلیون ریال صرف شده است، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها پس از کسب مهارت مجریان چه از طریق شرکت آنان در دوره‌های آموزشی و چه از طریق آموزش‌های استادی شاگردی وهمچنین نیازسنجی‌های انجام شده، توسط کارشناسان این نهاد، اجرا شده‌اند.

امرایی ادامه داد: اعتبار صرف شده برای ایجاد این فرصت‌های شغلی از محل اعتبارات بانکی و همچنین منابع داخلی امداد تامین شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کوهدشت با تاکید بر اینکه نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان از طریق ناظرین فنی این نهاد قبل و حین و پس از اجرا لازم و ضروری است، اظهار داشت: این امر در راستای جلوگیری از شکست این طرح‌ها و حمایت از سرمایه مالی مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد صورت می‌گیرد.

امرایی در ادامه غالب این طرح‌ها را در زمینه کشاورزی و خدماتی عنوان کرد و افزود: اجرای طرح‌های کشاورزی در این منطقه به دلیل شرایط منطقه‌ای و آب و هوای مساعد غالبا مثمر ثمر و با ریسک بسیار اندک است.

وی در پایان بیمه‌های تامین اجتماعی مجریان این طرح‌ها را گام دیگر امداد امام (ره) در راستای توانمندی جامعه هدف این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام/2304/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول