اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

صنعت گردشگری سرعین را متحول کرده است

استاندار اردبیل گفت: صنعت گردشگری سرعین را متحول کرده است.

صنعت گردشگری سرعین را متحول کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در مراسم افتتاح جشنواره زمستانی گردشگری سرعین، اظهار داشت: هرچند کشور ما نتوانسته است تاکنون از صنعت گردشگری به درآمد پایداری دست پیدا کند، اما ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی همچون سرعین دارد که می‌تواند با بهره‌گیری از آن کشورمان را به اندازه منابع درآمدی نفت از محل صنعت گردشگری و توریسم تامین کرده و توانمند سازد.

وی ادامه داد: سرعین برخلاف دیدگاه‌های خاصی که وجود دارد فراتر از دید محلی و استانی باید مدیریت شود؛ به همین دلیل سعی کردیم تا از هیئت دولت بخواهیم که سرعین را به منطقه آزاد گردشگری تبدیل کند تا توانمندی‌های آن بیشتر و بهتر نمود و جلوه‌گری یابد.

نماینده عالی دولت در استان اردبیل با دعوت از هموطنان کشورمان برای بهره‌مندی از مواهب و زیبایی‌های خدادادی در شهر سرعین نظیر آبهای گرم، پیست اسکی بی‌نظیر و طبیعت بکر، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری‌هایی که در این راستا انجام می‌شود باید تقویت شده و بانک‌های عامل خود به سرمایه‌گذاران کمک کنند تا بسیاری از قابلیت‌های سرعین به مرحله ظهور برسد و این شهر سالانه میزبان 10 میلیون گردشگر باشد.

این مسئول، برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و میان‌مدت در سرعین را بر محوریت جذب گردشگران داخلی و خارجی مهم اعلام کرد و عنوان داشت: نباید سرعین را سنتی مدیریت کرد بلکه این شهر به یک مدیریت مدرن و جدید نیاز دارد.

استاندار اردبیل در پایان متذکر شد: برگزاری جشنواره‌های متعدد در این شهر نظیر آنچه که امروز شاهد آن هستیم می‌تواند سرعین و هموطنان ساکن در این منطقه را به منبع عظیم درآمد، اشتغال و رونق اقتصادی سوق دهد.

انتهای پیام/62001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول