اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان سیب و سوران خبر داد

پرداخت 205 فقره وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد سیب و سوران

مدیر کمیته امداد شهرستان سیب و سوران گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 205 فقره وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد سیب‌سوران پرداخت شده است.

پرداخت 205 فقره وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد سیب و سوران

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، لعل‌بخش دهواری اظهار داشت: سنت قرض الحسنه در ادیان الهی و به ویژه دین اسلام جایگاه بسیار والایی دارد به گونه‌ای که خداوند متعالی برای تشویق و ترغیب به این مهم با تعابیر بسیار زیبایی خودش را بی واسطه دریافت کننده قرض مطرح کرده و برای پاداش و محفوظ بودن آن عمل نیک بیان تضمینی ارائه کرده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سیب و سوران با اشاره به تاثیرات مثبت قرض الحسنه در جامعه اسلامی، افزود: با ایجاد و توسعه فرهنگ قرض الحسنه علاوه بر داشتن آثار و برکات فراوان فردی می‌توان برای پیشرفت و شکوفایی جامعه نیز کمک کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در جامعه‌ای که روحیه ایثار و فداکاری و احسان و نوع دوستی تقویت پیدا کند، زمینه اشتغال فراهم شده و ده‌ها کار مفید برای جوانان نیازمند و خانواده‌های کم درآمد و تهیدست فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این نهاد در بحث احیا و توسعه سنت حسنه قرض‌الحسنه اضافه کرد: این نهاد تا پایان دی ماه امسال بیش از یک میلیارد و 714 میلیون ریال وام قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان پرداخت کرده است.

دهواری با بیان اینکه این مبلغ وام به 205 مددجو و نیازمند پرداخت شده است، اذعان داشت: پرداخت وام کارگشایی به مددجویان در مقایسه با مدت مشابه آن 70 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/75009/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول