اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خبر داد

نجات 7 هزار نفر از محاصره برف در مازندران

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از نجات 7 هزار نفر از مردم استان از محاصره برف خبر داد.

نجات 7 هزار نفر از محاصره برف در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر مازندران، مهدی ولی‌پور در این باره اظهار داشت: در پی افت شدید دما و بارش برف سنگین در مناطق مختلف استان و همچنین کولاک شدید در شهرهای بابل، آمل، رامسر، فریدونکنار، محمودآباد، جویبار، قائمشهر، چالوس، تنکابن، نور، سوادکوه و بهشهر بیش از 7 هزار نفر از محاصره برف نجات یافتند.

وی افزود: به محض اعلام نیاز مردم در مناطق مختلف استان، امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر در قالب تیم‌های مجهز به مناطق مزبور اعزام شدند.

وی گفت: توزیع بیش 40 هزار قرص نان، 15 هزار بطری آب معدنی، 6 هزار و 500 قوطی کنسرو، 120 کیلو برنج، ،336 بطری روغن، 60 کیلو قند و شکر، 72 بسته ماکارونی، 180 تخته پتو، 50 تخته موکت، 24 بسته مواد شوینده و بهداشتی، یک دستگاه چادر امدادی و 400 کیلو نایلون و همچنین رهاسازی یک‌هزار دستگاه خودروی زمین‌گیر شده در محورهای مواصلاتی استان و انتقال 150 نفر از مسافران در راه مانده به اماکن امن بخشی از خدمات ارائه شده هلال‌احمر استان به آسیب‌دیدگان حوادث اخیر بوده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول