اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

برنامه‌های اوقاف طارم در دهه فجر تشریح شد

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم برنامه‎های این اداره را در دهه فجر تشریح کرد.

برنامه‌های اوقاف طارم در دهه فجر تشریح شد

نعمت احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه فجر در شهرستان طارم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره همزمان با دهه فجر برگزاری مراسم جشن انقلاب و سخنرانی در مساجد است، اذعان داشت: مسجد صاحب‌الزمان (ع) گیلوان، مسجد چهارده معصوم (ع) دستجرده، مسجد الهادی (ع) طارم، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) گیلانکشه از جمله مساجد شاخص شهرستان طارم هستند، که مراسم جشن انقلاب در آنها برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم با بیان اینکه مراسم جشن انقلاب با حضور سخنرانانی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود، اضافه کرد: امسال سخنرانان مساجد طارم امام جمعه این شهر، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی طارم هستند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری مراسم تجدید بیعت با ولایت از دیگر برنامه‌های اوقاف طارم در دهه فجر است، بیان کرد: این مراسم با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان در نخستین روز از این دهه مبارک اجرا شد.

احمدی همچنین به راه‌اندازی مرکز فرهنگی و قرآنی در جوار امامزادگان هاشم وعوف و امامزاده جعفر (ع) اشاره کرد و گفت: این مراسم با حضور جمعی از مسئولان همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هدف از راه‌اندازی این مراکز فرهنگی جذب جوانان به بقاع متبرکه است، اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی راهبرد مناسبی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

رئیس اداره اوقاف طارم با اشاره به تاثیر مثبت حضور جوانان در بقاع و امامزادگان بیان داشت: حضور در امامزادگان و سرگرم بودن جوانان به برنامه‌های فرهنگی موجب ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی آنها در موضوعات مختلف می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های اجرایی اداره اوقاف در دهه فجر اضافه کرد: غبارروبی بقاع، حضور در مزار شهیدان برای تجدید بیعت با آنها از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با ایام‌الله دهه فجر در طارم اجرا می‌شود.

این مسئول همچنین به برگزاری جشن انقلاب، شب شعر طلوع آفتاب، کوهپیمایی بانوان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری، افتتاح نمایشگاه عکس و روزنامه‌های انقلاب و مسابقات ورزشی دهه فجر اشاره داشت و اذعان داشت: این برنامه‌ها با همکاری کمیته‌های مختلف دهه فجر اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول