اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر انقلاب

بهره‌برداری از 93 طرح توزیع برق مازندران آغاز شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بهره‌برداری از 93 طرح شبکه‌های توزیع برق مازندران با هزینه‌ای بالغ بر 57 میلیارد و 450 میلیون ریال در دهه فجر امسال آغاز شد.

بهره‌برداری از 93 طرح توزیع برق مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، منوچهر جعفری افزود: بهره‌برداری از 93 طرح شبکه‌های توزیع برق مازندران با هزینه‌ای بالغ بر 57 میلیارد و 450 میلیون ریال در دهه فجر امسال آغاز شد.

وی افزود: افزایش پایداری در شبکه‌های توزیع، ظرفیت‌سازی برای پذیرش مشترکان جدید، اصلاح، بهینه، تقویت شبکه و رفع حریم از اهداف این طرح‌ها است.

جعفری بیان داشت: برای عملیات اجرایی این پروژه‌ها 30 هزار و 11 متر شبکه فشار متوسط و 16هزار متر شبکه فشار ضعیف و 98 دستگاه پست و تابلوی توزیع با ظرفیت 18 هزار و 420  KVA  احداث شده و 62 روستا و 15 هزار و 356 خانوار از نعمت این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: از این تعداد پروژه 16 پروژه در ساری، هفت پروژه در بابل، 16 پروژه در قائمشهر، 16 پروژه در آمل، 15 پروژه در بابلسر، پنج پروژه در فریدونکنار، شش پروژه در میاندرود، چهار پروژه در جویبار، سه پروژه در نکا و در سوادکوه و گلوگاه هر کدام دو پروژه و یک پروژه در بهشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از آغاز طرح آموزش مدیریت مصرف برق در مدارس استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری حدود یک هزار و 600 دبیر در سه گروه درسی کار و فناوری، علوم تجربی و مطالعات اجتماعی 65 هزار دانش‌آموز مازندرانی راهکارهای مدیریت مصرف برق را فرا خواهند گرفت.

جعفری همکاری خوب صنایع مازندران را در طرح تعطیلات و تعمیرات ایام پیک تابستان را ستود و یادآور شد: با همدلی و همکاری و تعامل فی مابین شرکت توزیع برق مازندران و صنایع استان بیش از 40 مگاوات در بخش صنایع صرفه‌جویی شد.

وی از برگزاری دومین کنفرانس ملی GIS در تاریخ‌های 10 و 11 اسفند ماه امسال خبر داد و مهلت ارسال مقالات را تا 20 بهمن ماه اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تشکر و قدردانی از مشترکان خوش حساب یادآور شد: بیش از 90 درصد مشترکان مازندرانی صورتحساب‌های برق مصرفی خود را به موقع پرداخت می‌کنند و 10 درصد نیز با پیگیری عوامل وصول مطالبات دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون حدود 60 درصد از مشترکان در استان صورت حساب‌های برق مصرفی را به صورت غیرحضوری پرداخت می‌کنند و با توجه به صرفه‌جویی در وقت، هزینه و عدم ازدحام در بانک‌ها و حساب‌گیری آسان و سریع از مشترکان بهتر است هزینه‌های برق مصرفی توسط مشترکان به صورت غیرحضوری پرداخت شود.

وی تصریح کرد: تعداد یک‌میلیون و 127 هزار و 765 مشترک در حوزه توزیع برق مازندران فعالیت می‌کنند که از این تعداد 687 هزار و 244 مشترک شهری و 428 هزار و 907 مشترک روستایی هستند که تعداد 898 هزار و 195 مشترک در مصارف خانگی، 57 هزار و 878 مشترک در مصارف عمومی، 35 هزار و 37 مشترک در مصارف کشاورزی، 8 هزار و 274 مشترک در مصارف صنعتی و 128 هزار و 381 مشترک در سایر مصارف فعالیت می‌کنند.    

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول