اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

نکا معین امداد‌ رسانی به شهرستان نور شد

فرماندار نکا گفت: نکا به عنوان معین امدادرسانی به شهرستان نور انتخاب شده و کمک‌های مختلف برای این شهرستان و شهرهای همجوار ارسال شده است.

نکا معین امداد‌ رسانی به شهرستان نور شد

 علی رجبی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: وضعیت در شهرستان‌های غرب مازندران بسیار حاد و بغرنج است و همه ما باید برای امداد رسانی تلاش کنیم.

وی افزود: با توجه به بحران برف و یخبندان در مناطق غرب استان مازندران، مسئولان و مردم نکا نیز همچون سایر استان مازندران در آماده باش کامل برای امداد رسانی به غرب مازندران قرار دارد.

رجبی با بیان اینکه تاکنون بیش از 6 هزار قرص نام برای مردم  شهرهای نور، کلارآباد و عباس‌آباد ارسال شده است، خاطرنشان کرد: مشکلی برای ارسال هیچ نوع امدادرسانی،کمک، امدادرسانی و لجستیک نداریم.

وی گفت: از ابتدای ایجاد وضعیت بحرانی در غرب مازندران تاکنون نیروهای امدادی شهرستان با تمام توان در آماده باش کامل هستند و بر اساس اولویت اعزام می‌شوند ضمن اینکه تاکنون اکیپ بهداشت و درمان، یک دستگاه آمبولانس، اکیپ اداره برق به همراه نیروهای امدادی، یک تانکر سیار از طرف آب و فاضلاب روستایی، دو دستگاه خودروی شاسی بلند برای مناطق صعب‌العبور و دو دستگاه لودر سبک و سنگین به مناطق نور اعزام شده است.

فرماندار نکا در رابطه با افت و قطع گاز در شهرستان نکا نیز بیان داشت: مشکلی در رابطه با گاز شهرستان وجود ندارد و افت گاز به دلیل سرما در برخی موارد اتفاق می‌افتد و اگر قطع گازی هم داشته باشیم با اطلاع‌رسانی مشترکان به گاز شهرستان برطرف می‌شود.

رجبی افزود: قطع گاز خانگی تاکنون در نکا نداشته‌ایم اما برای صرفه‌جویی در مصرف گاز شهروندان باید کمک کار ما باشند و  در صورت امکان از یک وسیله گرمایشی در منزل استفاده کنند و از هدر رفت گاز جلوگیری کنند.

وی گفت: براساس مصوبه ستاد مدیرت بحران نکا گاز صنایع نکا قطع و صنایع از سوخت جایگزین استفاده می‌کنند که مشکلی در این رابطه وجود ندارد و صنایع و کارخانجات تولیدی به دلیل دوگانه‌سوز بودن سوخت به فعالیت ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول