اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب خبر داد

توزیع آب بسته‌بندی بین روستاییان غرب مازندران

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از مناطق آسیب‌دیده غرب مازندران از توزیع آب بسته‌بندی بین روستاییان این منطقه خبر داد و گفت: امدارسانی همچنان ادامه دارد.

توزیع آب بسته‌بندی بین روستاییان غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه معاون نظارت بر بهره‌برداری این شرکت، مدیرعامل شرکت توانیر و مدیر عامل آبفار مازندران از روستاهای بحران‌زده غرب مازندران بازدید کرده و بر نحوه خدمات‌رسانی اکیپ‌های امدادی نظارت کردند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از روستاهای غرب مازندران به پیگیری و رفع مشکلات قطعی آب شرب پرداخت و در حاشیه این بازدید اظهار داشت: خوشبختانه همکاری خوبی از استان‌های معین برای رفع مشکلات روستاهای غرب مازندران صورت گرفت و چندین دستگاه ژنراتور برای تاسیساتی که با برق کار می‌کرده و با قطعی برق تاسیسات آب شرب نیز از مدار خارج شدند، مهیا شد.

جانباز از توزیع آب بسته‌بندی در بین روستاییان خبر داد و گفت: درصدد هستیم تا با تهیه دستگاه بسته‌بندی آب شرب از استان‌های معین، آب را در همین منطقه بسته‌بندی کرده و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری کلاس‌های مدیریت بحران تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های مدیریت بحران موجب آمادگی بیشتر و کامل‌تر نیروهای امدادی در مواقع بحرانی می‌شود.

مدیرعامل آبفار مازندران نیز از حل مشکلات آب شرب روستاهای نور، نوشهر، چالوس و محمودآباد خبر داد.

عبدالهی گفت: در حال پیگیری رفع قطعی و برقراری آب در روستاهای تنکابن و رامسر هستیم.

وی با ابراز نگرانی از برودت هوا و یخ‌زدگی کنتورها و لوله‌های آب افزود: ضروری است تا مشترکان موارد ایمنی را رعایت و از ریختن آب جوش بر روی لوله‌ها خودداری کرده تا منجر به ترکیدگی لوله‌ها نشود بلکه با ریختن آب ولرم جریان آب را برقرار سازند.

مدیرعامل آبفار مازندران مهم‌ترین مشکل موجود را مسدود بودن راه‌های دسترسی به روستاها بیان کرد و گفت: به دلیل شرایط جوی و بارش برف راههای مواصلاتی روستایی مسدود شده و به سختی می‌توانیم به روستاها سرکشی کنیم پس اگر راه‌ها به صورت کامل بازگشایی شود می‌توانیم خدمات‌رسانی مطلوب‌تری به روستاییان داشته باشیم.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول