اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نور:

امدادرسانی یک گروهان از بسیجیان در مناطق برف گیر نور

فرمانده سپاه ناحیه نور از امداد رسانی یک گروهان از بسیجیان و همچنین نیروهای گردان امام حسین(ع) به برف‌زدگان خبر داد.

امدادرسانی یک گروهان از بسیجیان در مناطق برف گیر نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه نور ناصر توکلی  از امداد رسانی یک گروهان از بسیجیان  و همچنین نیروهای گردان امام حسین(ع) به برف‌زدگان خبر داد و اظهار داشت: سپاه و بسیج طی چند روز گذشته و در پی مشکلات ناشی از بارش برف، به یاری ارگان‌های مسئول و مردم برف‌زده شتافت.

فرمانده سپاه ناحیه نور با اشاره به بحران بارش برف در استان‌های شمالی کشور، افزود: بعد از مشخص شدن ابعاد گسترده بحران بارش برف در استان‌های گیلان و مازندران و لزوم حضور گسترده و منسجم سپاه و بسیج در این امر فرمانده کل سپاه دستور ویژه برای کمک به مردم و دستگاه‌های مسئول را به فرماندهان سپاه‌های این دو استان صادر کرد.

وی افزود: بر اساس این دستور و نیز وظیفه ذاتی سپاه، تاکنون 12 گردان نیروی انسانی در استان مازندران کار امداد رسانی به مردم و کمک به دستگاه‌های مسئول را به عهده دارند.

توکلی گفت: بسیجیان برای یاری رساندن به مردم در مناطق بحرانی حضور فعال دارند که از جمله بسیج تمامی امکانات این ناحیه برای خروج از بحران و امداد رسانی است.

فرمانده سپاه ناحیه نور با اشاره به نقش بسیج سازندگی افزود: سپاه ناحیه نور با هماهنگی فرماندهان حوزه‌ها یک گروهان 100 نفره نیروی بسیجی را  برای رفع بحران در نور فراخوان کرد، همچنین نیروهای گردان امام حسین(ع) نیز از لحظه شروع بحران نقشی کارساز و موثر در رفع مشکلات ایجاد شده در روزهای بارش برف داشتند.

وی همچنین گفت: تمامی امکانات مجموعه سپاه شهرستان از جمله ماشین‌های کمک‌دار، آمبولانس به همراه نیروی انسانی برای کمک به ادارات خدماتی از جمله برق،گاز، راه و شهرسازی،شهرداری و مردم در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفتند.

انتهای پیام/86023/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول