اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری محقق شد

صدور 36 هزار مجوز مشاغل خانگی در همدان

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان گفت: در سال جاری 36 هزار مجوز مشاغل خانگی در سطح استان صادر شده است.

صدور 36 هزار مجوز مشاغل خانگی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسعود اقلامی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع دستی در همدان اظهار داشت: کسانی که نمی‌توانند بیرون از خانه کار کنند، می‌توانند تولیدات خود را که در منزل تهیه کرده و تحت عنوان مشاغل خانگی است وارد بازار کار کنند.

وی با بیان اینکه در سال جاری 36 هزار مجوز مشاغل خانگی صادر شده، افزود: در این راستا 51 میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک‌ها پرداخت شده که بالغ بر 13 هزار نفر از طریق مشاغل خانگی از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان با اشاره به روند برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در همدان تصریح کرد: 135 غرفه در فضای یک‌هزار و 800 متر مربع در این نمایشگاه برگزار شده که به هر یک از تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه وام 3 میلیون تومانی در راستای کمک به تولیدات داده شده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه روزانه به 50 نفر از مراجعه‌کنندگانی که بیش از 100 هزار تومان خریداری کنند، به قید قرعه وام 2 میلیون تومانی از طرف صندوق مهر امام رضا(ع) داد اعطا خواهد شد.

اقلامی اذعان داشت: منبت کاری، عرقیات، کیف و کفش، صنایع دستی، گلیم‌بافی، حصیربافی، مس‌گری و ... از محصولات این نمایشگاه به شمار می‌آید که به قیمت زیر بازار ارائه می‌شود.

انتهای پیام/89029/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول