اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی سمنان خبر داد

برگزاری آیین درختکاری با حضور یک هزار نفر در سمنان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برگزاری آیین درختکاری با حضور یک هزار نفر از بسیجیان در این استان در هفته منابع طبیعی خبر داد.

برگزاری آیین درختکاری با حضور یک هزار نفر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، سیدحسن میرعماد در نشست هماهنگی برنامه‏های هفته منابع طبیعی با دستگاه‏های اجرایی استان سمنان گفت: در هفته منابع طبیعی، برنامه‏های متنوعی با هدف تنویر افکار عمومی در حفظ و حراست از منابع طبیعی در این استان برگزار می‏شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته هفته منابع طبیعی استان سمنان، هر یک از نمایندگان دستگاه‏های اجرایی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

در این نشست مقرر شد؛ در هفته منابع طبیعی پروژه احداث کلکسیون زرشک و عناب در این استان با همکاری مرکز تحقیقات افتتاح، جشن نهال و زمین با همکاری مدیریت امور اراضی و ترویج در اراضی واگذار شده و نیز همایش انتقال تجارب طرح‏های بین‏المللی با همکاری تشکل‏ها و جوامع محلی برگزار شود.

استفاده از سامانه پیامکی سازمان جهاد کشاورزی و ماهنامه جهاد کشاورزی برای کشاورزان، بهره‏برداران و همیاران طبیعت، برگزاری آیین درختکاری با حضور یک هزار نفر از بسیجیان با همکاری بسیج سازندگی، اجرای مراسم نهال‏کاری با حضور دانشجویان و اساتید در دانشگاه‏ها و برگزاری نشست‏های علمی با همکاری دانشگاه سمنان، نهال‏کاری در محوطه مدارس استان سمنان با همکاری آموزش و پرورش، توزیع نهال در ایستگاه‏های جشن نیکوکاری با همکاری کمیته امداد، نهال‏کاری و ایجاد پنج کیلومتر کمربند سبز حاشیه شهر با همکاری سازمان پارک‏ها و فضای سبز از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/2249/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول