اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد

تغییر نگرش دولت در بودجه برای موفقیت بیشتر ورزشکاران

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت می‌تواند با تغییر نگرش خود در بودجه ورزش برای موفقیت بیشتر ورزشکاران ما در عرصه‌های مختلف تلاش کند.

تغییر نگرش دولت در بودجه برای موفقیت بیشتر ورزشکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در همایش مدیران و مربیان ورزش استان به کمبود بودجه در ورزش کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دولت می‌تواند با تغییر نگرش خود در بودجه ورزش برای موفقیت بیشتر ورزشکاران ما در عرصه‌های مختلف تلاش کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت همچنین برای توسعه زیرساخت‌ها بودجه بیشتری را برای ورزش کشور در نظر بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بیان خاطراتی از بهمن 57 اظهار داشت: شناخت و آگاهی  مدیران و مربیان ما از مجموعه تحت هدایت خود می‌تواند عامل نخست موفقیت آنها در عرصه ورزش باشد.

محمد فولادی‌ماهانی بیان داشت: در عرصه ورزش، مدیران و مربیانی موفق می‌شوند که با شناخت از محدوده و حیطه خود اقدام به تصمیم‌گیری و عمل کنند و ما باید برای موفقیت در ورزش برنامه‌ریزی مناسب برای رشد و پرورش مدیران و مربیان داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: برگزاری سمینارها و دوره‌های آموزشی یکی از راه‌ها و مسیرهایی است که می‌تواند ما را برای رسیدن به این هدف یاری کند.

به گزارش فارس، همایش مدیران و مربیان ورزش استان کرمان از سوی اداره کل ورزش و جوانان در حالی برگزار شد که این همایش هدف آگاهی و دانش‌افزایی مدیران و مربیان ورزش را دنبال می‌کرد.

انتهای پیام/80011/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول