اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند در مجلس:

اعتبارات ورزشی سال آینده در لایحه بودجه بهتر از امسال دیده شده است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات بخش ورزش برای سال آینده در لایحه بودجه بهتر از امسال دیده شده و هم‌‏اکنون در حال بررسی در مجلس است.

اعتبارات ورزشی سال آینده در لایحه بودجه بهتر از امسال دیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمیدرضا مشهدی‌‏عباسی صبح امروز در آیین آغاز جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی فجر 92 در دماوند  با اعلام این مطلب اظهار داشت: با این وجود، مقدار پیش‌‏بینی شده هم کافی نیست و باید بیش از این‏ها به بخش ورزش کشور اهمیت داده شود.

وی افزود: در کنار تصویب بودجه، خود مدیران ورزشی نیز باید با عزم جدی و همگانی در خصوص توسعه این بخش تلاش کنند و از اعتبارات تخصیص یافته بهترین بهره را ببرند.

مشهدی‌عباسی همچنین به نقش شهرداری‏ها در توسعه ورزش اشاره و اظهار کرد: در حوزه انتخابیه فیروزکوه و دماوند، هفت شهرداری وجود دارد که همه این هفت نهاد، باید به بخش ورزش شهرها نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ و ورزش از هم جدا نیستند، گفت: هر چه قدر برای فرهنگ و ورزش جوانان هزینه کنیم، زیاد نیست و خودساختگی که از این طریق در جوانان به وجود می‌آید، یکی از ارکان و شاخص‌های فرهنگی محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این زمینه، همکاری و مساعدت تمام مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار و ادارات مختلف، باعث ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و توسعه این بخش مهم می‌شود.

وی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی را نشانگر تمایل به پیشرفت در مجموعه ورزش و جوانان برشمرد و گفت: این‌گونه همایش‌ها و جشنواره‌ها گام مثبتی است که در توسعه ورزش برداشته می‌شود.

مشهدی‌‏عباسی در خصوص افزایش زیرساخت‌های ورزشی شهرستان دماوند تصریح کرد: علاوه بر توجه و اهتمام دولت و مسئولان بخش ورزش، می‌توان در این حوزه نیز از ظرفیت خیران بهره برد.

وی افزود: خیران زیادی در مدرسه‌سازی و ساخت مسجد کارهای شایسته‌ای انجام داده‌اند که می‌شود بخشی از این ظرفیت قوی را به سمت ایجاد اماکن فرهنگی و ورزشی سوق داد.

نماینده مردم شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر این خیران آگاه شوند که بخش زیادی از نیاز جامعه و جوانان در زمینه سالن‌های ورزشی است، بدون شک کمک خواهند کرد تا در این بخش نیز اماکن خیرساز داشته باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد این نگاه خاطرنشان کرد: همه مدیران و انسان‌های خیر باید متوجه این بخش باشند و با اهتمام و یک‏دلی و همکاری، بتوانیم علاوه بر بودجه، از امکانات و روش‌های مختلف جذب منابع مالی بهره ببریم.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول