اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری خواستار شد

خسارت‌های بارش برف سنگین به مردم مازندران با بودجه ملی برطرف شود

امام جمعه ساری گفت: مسئولان و وزرای کشور که برای بررسی بحران برف به مازندران آمدند باید خسارات به وجود آمده به مردم و کشاورزان را با بودجه ملی برطرف کنند.

خسارت‌های بارش برف سنگین به مردم مازندران با بودجه ملی برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز استان مازندران با بیان اینکه ملت ایران اسلامی یک رویداد بزرگ را درپیش دارند، افزود: 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که مردم با حضور در راهپیمایی همانند سال‌های گذشته با ولایت و مقام معظم رهبری بیعت می‌بندند.

امام جمعه ساری 22 بهمن ماه را یک روز بسیار ارزشمند و بزرگ در طول تاریخ ایران اسلامی برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در آسمان دارد.

طبرسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از کشورهای غربی وارد کشور نشد، بیان کرد: همبستگی ملت ایران اسلامی، وحدت و تلاش امام خمینی (ره) موجب پایه‌گذاری این نظام شد.

وی جوانان امروزی را میراث‌دار این نظام و انقلاب دانست و بیان داشت: ملت ایران باید در همه حال و سختی‌ها هویت و همبستگی خود را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بر پایه‌گذاری نظام جمهوری اسلامی تاکید داشتند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به امام زمان (عج) است.

طبرسی از مردم استان مازندران برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرد و گفت: در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه امسال باید پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی کشورهای غربی و گزینه‌های روی میز آن‌ها بدهیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فتنه را هدایت کرد تا به نظام آسیبی وارد نشود، افزود: در دوران فتنه مقام معظم رهبری سختی‌های زیادی را تحمل کرده است.

طبرسی بر وحدت و همدلی همه مسئولان کشور تاکید کرد و گفت: نفاق و درگیری بین مسئولان کشور موجب سوءاستفاده کشورهای غربی می‌شود.

وی با بیان اینکه گزینه‌های روز میز آمریکا همیشه روی میز بود و هیچ استفاده‌ای ندارد، افزود: گزینه‌های روی میز آمریکا سرگرمی اوباما است.

امام جمعه ساری تصریح کرد: اگر آمریکا قصد حمله به ایران را داشته باشد این همه در رسانه‌ها به یاوه‌گویی نمی‌پردازد.

طبرسی به شست سران کشورهای غربی در توافق ژنو دو اشاره کرد و بیان داشت: کشورهای غربی چشم دیدن پیشرفت ایران را ندارند.

وی با اظهار تاسف از مشکلات به‌وجود آمده برای شهروندان غرب استان مازندران بیان داشت: اگر برای مردم استان مازندران مشکلاتی پس از بحران برف به‌وجود آمده عذرخواهی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران از همه مسئولان برای کمک و امداد رسانی به مردم غرب استان تقدیر کرد و تصریح کرد: به گفته استاندار مازندران، فرماندار ساری بیشترین خدمت را به مردم شهرهای غرب مازندران انجام داد.

طبرسی با اشاره به گشایش نمایشگاه کتاب در مازندران، گفت: امیدوارم مردم مازندران از این نمایشگاه بازدید و کتاب‌های مورد نظر خود را از آن خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه توزیع سبد کالا برای مردم مشکلاتی را به وجود آورد، افزود: توزیع سبد کالا برای دولت روحانی تجربه خوبی نبود.

امام جمعه ساری تاکید کرد: مسئولان و وزرای کشور که برای بررسی بحران برف به مازندران آمدند باید خسارات به وجود آمده به مردم و کشاورزان را با بودجه ملی برطرف کنند.

انتهای پیام/86003/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول