اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 8 قم:

500 میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای پروژه‌های عمران شهری پردیسان شده است

شهردار منطقه 8 با اشاره به اینکه ظرف دو سال گذشته حدود 90 طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و فضای سبز در این منطقه به اجرا رسیده است، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال به اجرا رسیده است.

500 میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای پروژه‌های عمران شهری پردیسان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عبدالله سلیمانی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و آیین بهره‌برداری از 22 پروژه عمران شهری شهرداری منطقه هشت قم که در مسجد فاطمه الزهرا (س) پردیسان برگزار شد به بیان خاطراتی از رشادت‌های جوانان کشور در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: امروز وظیفه ما این است که با درست عمل کردن به وظایفمان و خدمت صادقانه به مردم مومن و معتقد این شهر که خاستگاه انقلاب اسلامی است به حفظ و حراست از دستاورد‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بپردازیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین چگونگی شکل‌گیری شهرداری منطقه پردیسان پرداخت و ابزار داشت: شهرداری منطقه هشت حدود دو سال پیش پیرو جلسه مشترکی که با حضور وزیر مسکن و شهرسازی وقت، معاونین وزیر، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار وقت قم برگزار شد، تاسیس شده و از بدو تاسیس تمام تلاش مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر معطوف به توسعه و بهبود زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی در پردیسان بوده است.

شهردار منطقه هشت قم با اشاره به اینکه طبق توافق، امور عمرانی در پردیسان به صورت دوگانه مدیریت می‌شود، بیان داشت: احداث شوارع، پیاده‌رو سازی‌ها، آسفالت شوارع جدیدالاحداث و زیرساخت‌های عمرانی و روشنایی معابر در حیطه‌ وظایف اداره کل راه و شهرسازی است که متاسفانه در بخش آسفالت شوارع این اداره کل، تعهدات خود را به طور کامل اجرا نکرده و موجب بروز مشکلات زیادی برای ساکنین منطقه پردیسان شده است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه شهرداری پردیسان از ابتدای تاسیس تاکنون با مشکلات مالی و کمبود منابع درآمدی مواجه بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه به دلیل توجه و تاکید شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر علاوه بر انجام کلیه تعهدات شهرداری اعم از احداث بوستان‌ها، آتش‌نشانی‌ها و ترمیم و نگهداری شوارع احداث شده، نسبت به اجرای پروژه‌های متعدد موفق بوده‌ایم و تنها در دو سال گذشته با هزینه‌کرد اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال یعنی حدود دو برابر درآمد حاصل دوره، خدمات‌رسانی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از 90 پروژه عمرانی، خدماتی، رفاهی و فضای سبز در منطقه پردیسان به اجرا رسیده است، ابراز داشت: 22 مورد از این پروژه‌ها به مناسبت این ایام با برکت به مرحله اجرا رسیده و در اختیار همشهریان قرار گرفته است.

شهردار منطقه پردیسان توسعه فضای سبز و بوستان‌ها را از جمله برنامه‌های مهم در دست اقدام دانست و افزود: به همت تلاشگران شهرداری امروز شاهد احداث و بهره‌برداری از بوستان‌ها و فضاهای سبز متعدد در سطح منطقه هستیم که این مهم در ادامه کار نیز دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول