اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن استمرار حماسه سیاسی است

فرماندار نکا گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن استمرار حماسه سیاسی ملت ایران است و دشمنان قسم خورده این انقلاب را بیش از پیش مایوس و ناامید می‌کند.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن استمرار حماسه سیاسی است

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: به فرموده امام راحل انقلاب ما یک معجزه الهی بود و به حق این انقلاب معجزه‌ای از سوی خداوند بود چرا که ملت ما با دست خالی اما اراده قوی و با اطاعت از رهبری در برابر دشمن تا دندان مسلح به پیروزی رسید و استقلال همه جانبه ما که در طاغوت به تاراج رفته بود به کشور بازگشت.

وی بیان داشت: استکبار و دشمنان باید بدانند که ذره‌ای از روحیه اسلامی و انقلابی مردم ما در طول 35 سال گذشته کم نشده و هرگاه نیاز باشد با ولایتمداری کامل خود آماده در میدان است و حضور حماسی مردم ما در 22 بهمن گواه این ادعا است.

رجبی با بیان اینکه فرصت 22 بهمن فرصتی مناسب برای نمایش وحدت همه جانبه ملت ایران و دفاع از ارزش‌های نظام است، خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه‌ریزی‌های مختلف برای این روز وارد شده است و نباید فرصت هیچ گونه برنامه‌ای علیه ایران به دشمن داده شود.

فرماندار نکا گفت: باید این فرصت را از دشمنان بگیریم و نگذاریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند و اتفاقاتی را رقم بزنند که خدشه‌ای بر این نظام و ملت همیشه در صحنه وارد شود و حضور همه جانبه ما خود بر هم زننده توطئه دشمن است.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن امسال به دلیل یاوه‌گویی‌های مختلف استکبار بسیار حائز اهمیت است و لذا باید همه ما با حضوری پرشور حمایت همه جانبه خود از نظام و ولایت و رهبری را به نمایش گذاریم.

فرماندار نکا همچنین با اشاره به سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در نکا یادآور شد: علی آقا محمدی از اعضای شورای مصلحت نظام سخنران راهپیمایی با شکوه دهه فجر امسال در نکا است.

رجبی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه‌های فرهنگی خاصی برای طول مسیر راهپیمایی از فرمانداری تا میدان جانبازان در نظر گرفته شده که قرآن بخوانید جایزه بگیرید، همنوایی سرود ایران در میدان جانبازان، ایستگاه نقاشی، به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/86002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول