اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

تداوم انقلاب مستلزم حضور اقشار مختلف مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: تداوم انقلاب اسلامی مستلزم حمایت و حضور اقشار مختلف مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی کشور است.

تداوم انقلاب مستلزم حضور اقشار مختلف مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی است

حجت‌الاسلام محمد مهدی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک یوم‌الله 22 بهمن، اظهار داشت: نظام اسلامی دستاوردهای بزرگی به همراه داشته است که مردم‌سالاری یکی از مهم‌ترین آنها است.

وی رمز ماندگاری نظام اسلامی را پشتیبانی مردم از آن دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه برخورداری از پیروان وفادار به ارکان نظام و صبر و استقامت مسئولان و مردم ماندگار شده است.

مهدوی در ارتباط با منافع و برکات نظام اسلامی به مردم، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با ویژگی مردم‌سالاری دینی، مدلی در برابر نظام‌های لیبرال دموکراسی و سوسیال دموکراسی ایجاد کرد که همین مسئله سبب دشمنی کشورهای غربی با نظام شده است.

وی احیای جایگاه ولایت فقیه به معنای واقعی کلمه در مباحث اعتقادی را شاخصه اصلی نظام بیان کرد و افزود: ولایت فقیه مهم‌ترین رکن نظامی است که امام راحل آن را پایه‌ریزی کرده و امروزه نیز این نظام به عنوان قدرتمندترین نظام مردمی در جهان شناخته می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در همین راستا بر اهمیت پشتیبانی و حمایت از نظام اسلامی تأکید کرد و افزود: پشتیبانی از نظام اسلامی در حقیقت پشتیبانی از ولایت فقیه است و این مسئله بدون حمایت جوانان محقق نمی‌شود.

وی حضور جوانان غیور در صحنه‌های نظام را نشانه آمادگی کامل نظام اسلامی برای برخورد با هرگونه تهدید و توطئه دانست و گفت: تا زمانی که دشمن مردم و به ویژه جوانان را حامیان اصلی یک نظام و حکومت ببیند، هرگز جرأت مداخله در آن کشور و تهدید آنان را نخواهد داشت.

مهدوی تداوم انقلاب اسلامی را مستلزم حضور و حمایت تمام اقشار مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی کشور عنوان کرد و افزود: دانش‌آموز، دانشگاهی، بسیجی و سپاهی، بازاری، قشر کارمند، پیر و جوان، فقیر و غنی، کوچک و بزرگ، هر کس در هر جایگاه و رده اجتماعی که قرار دارد پایه‌ای از پایه‌های نظام اسلامی محسوب می‌شود که برای نگه داشتن این پایه‌ها باید در صحنه‌های مختلف حاضر شده و حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دهند.

انتهای پیام/۶۱۰۰۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول