اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان:

حضور گسترده مردم نشانه تبعیت از ولایت فقیه است

فرمانده انتظامی لرستان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز نشانه تبعیت از ولایت فقیه است.

حضور گسترده مردم نشانه تبعیت از ولایت فقیه است

محمد قنبری دقایقی پیش در حاشیه راهپیمای 22 بهمن خرم‌آباد در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس ضمن تقدیر و تشکر از حضور بی‌نظیر مردم دراین راهپیمایی باشکوه اظهار کرد: ملت سرفراز ایران سلامی به ویژه مردم خرم‌‌آباد امروز با حضور گسترده خود نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت، رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی یاد‌آور شد: انقلاب ما همان طوری که امام راحل فرمودند، انفجار نور بود، بر این اساس این انقلاب ولایت خدا را بر روی زمین ایجاد کرد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: این انقلاب توانست، ولایتی را که تنها راهش صراط مستقیم است، در مملکت اسلامی ایران به وجود بیاورد.

سردار قنبری اذعان کرد: با گذشت 35 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی امروز این انقلاب الگوی تمام عیاری برای جهانیان به ویژه کشورهای آزادی‌خواه شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی که امروز در جهان رخ داده است، از برکات همین راهپیمایی‌ها و انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: امروزه شاهد پیشرفت‌های این انقلاب در زمینه‌های مختلف هستیم که برای تداوم آن باید همواره در صحنه‌های مختلف باشیم.

سردار قنبری اذعان کرد: خدا را شاکر هستیم که چنین نعمت عظیمی به ملت ایران اسلامی عطا کرد و این ملت را به صراط مستقیم و طاغوت و طاغوتیان را نابود کرد.

راهپیمایان 22 بهمن امروز در خرم‌آباد در حال طی مسیرهای این راهپیمایی از میدان شهدا، چهار راه فرهنگ، پل انقلاب، خیابان انقلاب به سمت میدان 22 بهمن هستند.

سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن خرم‌آباد امروز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی است.

این راهپیمایی ساعت 9 صبح از میدان شهدا آغاز و تا میدان 22 بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/85001/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول