اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام محمد قطبی:

حضور مردم در صحنه‌های بین‌المللی برای انقلاب تاثیرگذار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: حضور مردم در صحنه‌های بین‌المللی برای انقلاب تاثیرگذار است و این خط وحدت نباید پاره و گسیخته شود.

حضور مردم در صحنه‌های بین‌المللی برای انقلاب تاثیرگذار است

حجت‌الاسلام محمد قطبی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امروز اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان با اشاره به تبریک این حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: هوشیاری، بیداری و بصیرت مردم اصفهان بار دیگر امروز به نمایش گذاشته شده است و همه دنیا بداند مردم ایران و اصفهان همیشه در صحنه حضور دارند.

این مسئول فرهنگی کشور با اشاره به اقداماتی که باید در این حوزه به منظور اشاعه انقلاب انجام شود، تاکید کرد: ما با همه اصحاب فرهنگ و هنر استان تلاش و همیت خود را به کار گرفته‌ایم تا تمدن اسلامی و انقلابی ساخته شود و این نظام سیاسی تا حضور حضرت حجت استمرار داشته باشد و همه ما با افتخار از یاران ایشان باشیم.

وی افزود: این حضور مردم و جوانان در صحنه‌های بین‌المللی بسیار برای انقلاب ما تاثیر دارد و تمام این اقدامات نقطه‌هایی هستند که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند که تشکیل یک خط می‌دهند و این خط نباید پاره و گسیخته شود و مردم ثابت کردند که این خط را ممتد و مستمر ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/636001/ع10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول