اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 ماهه اخیر صورت گرفت

کشف تخلفات صنفی به ارزش 430 میلیون ریال در کهگیلویه

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه با اشاره به 43 مورد تخلف صنفی کشف شده در شهرستان، ارزش ریالی این تخلفات را بالغ بر 430 میلیون ریال عنوان کرد.

کشف تخلفات صنفی به ارزش 430 میلیون ریال در کهگیلویه

عین‌الله اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی کهگیلویه در دو ماه گذشته، از کشف 43 مورد تخلف در سطح شهرستان خبر داد.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از صنوف مختلف کهگیلویه در ماه‌های آذر و دی بیش از 5 هزار بازرسی صورت گفته است.

اخوان تخلفات کشف شده در بازرسی‌های صنفی را 43 مورد عنوان و تصریح کرد: ارزش ریالی این تخلفات بیش از 430 میلیون ریال برآورد شده است.

این مسئول با بیان اینکه 19 مورد از این تخلفات جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است،افزود: 42 واحد صنفی کهگیلویه در این مدت به جرم تخلفات پلمپ شده است.

وی نقش مردم در کشف تخلفات را مؤثر خواند و گفت: در دو ماه گذشته قریب به 3 هزار شکایت مردمی به واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان گزارش شده است.

اخوان 161 مورد شکایت مردمی را به صورت حضوری، 137 مورد کتبی و گزارش بیش از 2 هزار و 600 شکایت را از طریق تلفن دانست و ابراز داشت: برای 3 هزار و 423 واحد صنفی و غیر صنفی متخلف نیز اخطاریه صادر شده است.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه تصریح کرد: در ماه‌های آذر و دی شاهد هیچ‌گونه افزایش قیمتی در سطح شهرستان نبودیم و به نوعی ثبات قیمت در سطح عرضه وجود داشته است.

اخوان با اشاره به کمبود سبزی در منطقه، با بیان اینکه سبزی مورد نیاز از حوزه خوزستان تأمین شده است، اذعان داشت: سبزی خریداری شده به قیمت قبلی به دست مصرف کننده رسیده است.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول