اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان سمنان خبر داد

راه‏اندازی شورای امر به معروف در پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات سمنان

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان سمنان گفت: تشکیل و راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌ها از اولویت‌های اصلی برنامه‌های بسیج است.

راه‏اندازی شورای امر به معروف در پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سید رحیم کیا ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج مساجد و محلات که با حضور  اعضای این شورا در سالن جلسات اداره کل هواشناسی استان سمنان و حول محور امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، به اولویت‌بندی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های محلات و مساجد اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان سمنان بیان کرد: حلقه‌های صالحین بهترین و مؤثرترین فرآیند در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه مقاومت هستند.

وی وجود یک وحدت رویه را در ساختار اجرایی امر به معروف و نهی از منکر لازم دانست و افزود: تشکیل و راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌ها از اولویت‌های اصلی برنامه‌های بسیج است.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات سمنان بیان کرد: از توانمندی تمام اهل محل و افراد اثرگذار باید استفاده شود تا بتوان در این مقوله به یک مرحله ایده‌آل و مطلوب رسید.

کیا اضافه کرد: این کار باعث جذب حداکثری، افزایش بصیرت و آگاهی و هم‏سویی آحاد مردم با بسیج و پایگاه‌های مقاومت در یک محله خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول