اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

یادواره 9 شهید ورزشکار کنگان برگزار شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، یادواره 9 شهید ورزشکار کنگان برگزار شد.

یادواره 9 شهید ورزشکار کنگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، رئیس بنیاد شهید شهرستان کنگان شامگاه پنج‌شنبه در آیین برگزاری یادواره شهدای ورزشکار کنگان اظهار داشت: شهدا برای تثبیت اسلام و نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و تجلیل از این عزیزان امری لازم است.

حجت‌الاسلام محمد بحرانی افزود: شهدای ورزشکار نقش بسیار مهمی در تثبیت نظام اسلامی داشته‌اند و تجلیل از این شهدا باید همه ساله انجام شود.

وی اضافه کرد: یکی از مسایل و موضوعاتی که جوانان را بیمه می‌کند شناساندن شهدا و اهداف آنها به جوان است و در واقع برگزاری یادواره شهدا واکسن هشدار دهنده‌ای است برای اینکه ما ناخواسته در دام دشمن نیفتیم.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) کنگان نیز ابراز داشت: شهدای ورزشکار مرام پهلوانی داشتند و لازم است امروز ورزشکاران ما این سیره شهدا را الگوی خود قرار دهند.

یاسین اکباء گفت: علاوه بر بزرگداشت یاد این شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روح جوانمردی و پهلوانی در بین ورزشکاران از مهم‌ترین اهداف برگزاری این یادواره است.

این مسئول افزود: مقابل گزینه‌های تحریم و زورگویی ابر قدرت‌ها، بصیرت و جوانمردی جوانان ایران‌زمین، گزینه‌های ما در مقابل دشمنان است.

دبیر یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کنگان نیز اضافه کرد: یادواره 9 شهید ورزشکار شهرستان کنگان با کیفیت بسیار بالایی برگزار شده و مردم نیز استقبال خوبی دارند.

رضا داهی متذکر شد: در راستای پاسداشت و از جان گذشتگی قهرمانان و حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای والا مقام ورزشکار شهرستان کنگان و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان این مراسم برگزار شده است.

وی تاکید کرد: شهدای ورزشکار بهترین الگو برای ورزشکاران هستند و به همین سبب جامعه ورزش باید با شخصیت و منش این شهدا بیش از پیش آشنا شود.

در این مراسم از خانواده‌های شهیدان غلامرضا فرحی، مهدی ربیعی، فاتح مکیان، حسین عبدی، عبدالکریم اسدی، الوان ربیعی، علی رنجبری، عباس قاسمی‌پور و اسدالله بهادری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول