اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خبر داد

فراخوان نخستین جشنواره خاطره‌نویسی دانش‌آموزی راهیان نور

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: نخستین جشنواره خاطره‌نویسی دانش‌آموزی با موضوع راهیان نور در همدان آغاز شد.

فراخوان نخستین جشنواره خاطره‌نویسی دانش‌آموزی راهیان نور

رضا سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور برای نوجوانان و جوانان به ویژه دانش‌آموزان سبب آشنایی این قشر با دوران دفاع مقدس و حضور در مناطق عملیاتی می‌شود.

وی اهداف برگزاری نخستین جشنواره خاطره‌نویسی دانش‌آموزی راهیان نور را ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، بسترسازی و ایجاد فضای معنوی در ارائه وقایع این اردوها و ترغیب و تشویق پدیدآورندگان آثار و معرفی هرچه بهتر سفرهای راهیان نور دانست.

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را در قالب دل‌نوشته ارائه کنند.

وی با بیان اینکه هر نویسنده می‌تواند حداکثر سه اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، اظهار داشت: علاقمندان باید آثار خود را به صورت word و یا دست‌نویس و خوانا حداکثر در 10 صفحه A4 تنظیم و همراه با لوح فشرده به دبیرخانه تحویل دهند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 15 فروردین سال آینده به نشانی همدان، بلوار بعثت، بین خیابان‌های شکریه و هنرستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان و یا از طریق آدرس الکترونیکی sajed.hamedan@gmail.com به دبیرخانه نخستین جشنواره خاطره‌نویسی دانش‌آموزی راهیان نور ارسال و یا با شماره‌های 8279000 و 8256636 تماس حاصل فرمایند.

از برگزیدگان اول تا سوم جشنواره طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/89031/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول