اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

ساماندهی دست‌فروشان بر عهده شهرداری نیست

شهردار فرون‌آباد گفت: از دیدگاه قانونی ساماندهی دست‌فروشان بر عهده شهرداری نیست.

ساماندهی دست‌فروشان بر عهده شهرداری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد، علی بندعلیان در دیدار مسئول خدمات شهری با بیان اینکه توجه به دغدغه اجتماعی دست‌فروشی مهم است، اظهار داشت: دست‌فروشی یک موضوع رواج یافته خلاف در جامعه است.

شهردار فرون‌آباد گفت: متأسفانه برخی از دست‌فروشان برای مردم و عابران ایجاد مزاحمت می‌کنند و عده‌ای هم شغل اصلی آنها دست‌فروشی است که باید برای ایشان کاری کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه براساس قانون، شهرداری وظیفه جمع‌آوری و رفع سد معبر دارد، عنوان کرد: از دیدگاه قانونی ساماندهی دست‌فروشان بر عهده شهرداری نیست و سدمعبرکنندگان متخلف محسوب می‌شوند.

شهردار فرون‌آباد با بیان اینکه دست‌فروشی اکنون بخش‌هایی از شهر را احاطه کرده و جنبه حرفه‌ای پیدا کرده است، گفت: دست‌فروشان اکنون به فروشگاه‌های زنجیره‌ای در برخی پیاده‌روها و معابر عمومی تبدیل شده‌اند و عرض زیادی از پیاده‌روها را برخلاف خواسته و حقوق عینی مردم تصرف می‌کنند.

وی گفت: برای ساماندهی دست‌فروشان باید کار بلندمدت در شهر انجام دهیم و برای برطرف کردن مشکلات شهر دید کوتاه مدت نداشته باشیم. 

شهردار فرون‌آباد در پایان عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده می‌توان با کم‌ترین تنش این دغدغه اجتماعی را رفع و نسبت به کنترل مکان‌های پاکسازی شده اقدام کرد تا با استمرار این طرح شاهد اجرای نظم شهری در تمام خیابان‌های سطح شهر باشیم.

انتهای پیام/2462/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول