اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد خبر داد

کاشت 8 میلیون بوته گل در فضای سبز مشهد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد از کاشت 8 میلیون بوته گل در فضای سبز مشهد به مناسبت فرا رسیدن نوروز خبر داد.

کاشت 8 میلیون بوته گل در فضای سبز مشهد

خلیل‌الله کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: شهرداری مشهد در آستانه سال نو اقدامات و برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر دارد که در حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، تدارکات، فضای سبز و ... صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به مقارن شدن ایام دهه فاطمیه با هفته نخست نوروز برنامه نورپردازی در این ایام برگزار نخواهد شد؛ اما فعالیت‌های دیگری نظیر گل‌کاری در فضای سبز شهر مشهد را در دستور کار قرار دادیم.

کاظمی افزود: فعالیت‌های حوزه خدمات شهری و فضای سبز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 تا 25 درصد افزایش داشته است‌.

وی احداث 200 سرویس بهداشتی جدید، رنگ‌آمیزی دیوارها، زیباسازی و نصب 64 المان درون میادین شهر را از دیگر اقدامات حوزه خدمات‌شهری دانست و افزود: شست‌وشوی خیابان‌ها و اطلاع‌رسانی به زائران امام رضا (ع) هنگام ورود به مشهد مقدس از برنامه‌های دیگر این واحد در ایام نوروز است.

کاظمی خاطرنشان کرد: سال گذشته در مناطق 13گانه مشهد 7 میلیون شاخه گل کاشته شد که این رقم برای سال جاری 8 میلیون شاخه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته درختکاری گفت: در این هفته حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد با مشارکت ادارات و سازمان‌های مختلف برای کاشت نهال‌ در سطح شهر هزینه‌های تأمین آن را پرداخته است و هم‌اکنون اعلام آمادگی می‌کنیم شهروندانی که در مقابل منازل خود اقدام به کاشت نهال و آبیاری آن کنند شناسنامه درخت به نام آنها صادر می‌شود.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول