اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با الهام از زندگی شهید حمید دانشجو

فیلم «درست سر وقت» در یزد تولید می‌شود

فیلم داستانی «درست سر وقت» که فرازی از زندگی شهید حمید دانشجو است با موضوع شهید و نماز تولید می‌شود.

فیلم «درست سر وقت» در یزد تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رئیس حوزه هنری یزد ظهر امروز در دیدار با عوامل تولید فیلم «درست سر وقت» ضمن قدردانی از توجه به موضوع شهادت و نماز، بر تولید آثاری از این دست از سوی هنرمندان استان تاکید کرد.

سید ناصر امامی‌میبدی تولید آثار دینی و ارزشی را حرکتی مؤثر در راستای ترویج و تبیین آرمان‌های انقلاب و آموزه‌های دینی دانست و بر تولید این گونه آثار تأکید کرد.

وی با بیان اینکه هنر ابزاری تاثیرگذار است و هنرهای نمایشی از جمله تئاتر، سریال و فیلم می‌تواند اثرگذاری بسیار بالایی در جامعه داشته باشد، افزود: در جایی که دشمنان بر روی ضد ارزش‌ها کار می‌کنند، تولید آثاری با موضوعات ارزشی، در خور تحسین و نیازمند حمایت است.

رئیس حوزه هنری یزد با بیان اینکه رسالت حوزه هنری نیز تولید آثار فاخر و ارزشی است، تصریح کرد: حوزه هنری از آثاری با مضامین نماز، شهادت، ایثار و سایر ارزش‌های دینی و اجتماعی حمایت می‌کند.

به گزارش فارس، فیلم «درست سر وقت» به نویسندگی و کارگردانی حیدر نیک‌آیین تولید می‌شود و فرازی از زندگینامه شهید هنرمند، حمید دانشجو را روایت می‌کند.

تصویربرداری بخشی از این فیلم کوتاه که بر اساس خاطره‌ای از این شهید شکل گرفته، در حوزه هنری یزد انجام شده است.

در این فیلم احمدعلی مهدی‌نژاد، امیر صاحب جلال، علی دهقان‌پور، مرتضی نسیم سبحان، مهدی زبرجدی، محمدرضا لاله‌زاری، سیدحسین سید علیزاده و مهدیه ضیا به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از تصویربردار: سیدعلی نادری، صدابردار: جمال دهقان، دستیار صدابردار: محمدرضا حمیدنژاد، تدوین: محمدرضا حاجی غلامی، مدیر تولید: احمد معین قفقازی.

شهید حمید دانشجو که در زمینه تئاتر فعالیت می‌کرد در سال 1365 در سن 22 سالگی در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/2464/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول