اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه سلامت مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری خبر داد

ارائه برنامه‌های درمانی برای هفته سلامت مردان در چهارمحال و بختیاری

مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به هفته سلامت مردان گفت: در این هفته برنامه‌هایی خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی به مردان در سطح مراکز بهداشتی و درمانی سراسر استان ارائه می‌شود.

ارائه برنامه‌های درمانی برای هفته سلامت مردان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پوران خلفیان صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اغلب مردان به سلامت جسم و روح خود چندان توجهی نمی‌کنند، آنها فکر می‌کنند که اگر نقش اجتماعی آنها زنده و پویا است، لذا سالم نیز هستند.

وی افزود: این در حالی است که لازم است حتی با وجود احساس سلامت برنامه‌ای منظم برای معاینات پزشکی تنظیم کنند.

خلفیان با بیان اینکه مردان کار کردن و مفید بودن را به سلامت خود ترجیح می‌دهند، گفت: بررسی‌ها نشان داده که تنها هنگامی که ناراحتی آقایان جدی می‌‎شود به سلامت خود اهمیت می‌دهند.

مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن هفته سلامت مردان، گفت: موضوع سلامت مردان از دهه 90 مورد توجه سیاست‌گذاران حوزه سلامت قرار گرفته است، برهمین اساس هرساله هفته اول اسفندماه با عنوان هفته ملی سلامت مردان نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اهداف هفته ملی سلامت مردان، افزود: حساس سازی مردان نسبت به سلامت خود و ترویج فرهنگ توجه به سلامت قبل از بیماری، پیشگیری اولیه و تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، افزایش دسترسی آنان به اطلاعات سلامت و توجه به نیازهای بهداشتی از اهداف هفته ملی سلامت مردان است.

خلفیان شعار هفته سلامت مردان امسال را "سوانح و حوادث در کمین سلامت مردان" عنوان کرد و گفت: در طول هفته ویژه برنامه‌هایی برای ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی به مردان در سطح مراکز بهداشتی و درمانی سراسر استان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/68001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول