اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت هنری اداره کل ارشاد خراسان شمالی:

جشنواره فیلم و عکس خراسان شمالی سال آینده برگزار می‌شود

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دومین جشنواره فیلم و عکس خراسان شمالی سال آینده برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم و عکس خراسان شمالی سال آینده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، ابوالحسن حیدری با اشاره به برگزاری روند خوب اکران فیلم‌های فجر و استقبال هنرمندان و عموم مردم از این مهم، حمایت از حوزه سینمای استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: برگزاری دومین جشنواره فیلم و عکس استان را سال آینده در برنامه‌ها گنجانده‌ایم.

وی افزود: سینما از بسترهای فرهنگ‌ساز است چراکه این صنعت مطالبه به حق مردم است.

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی جشنواره فیلم فجر را نقطه عطفی در رونق سینما و شروعی بر توسعه فعالیت‌ها در این حوزه دانست.

وی تصریح کرد: از آنجایی که شعار جشنواره نیز آشتی مردم با سینما بود، این فضا آماده شد تا در تبلیغ و ترغیب مردم به سینما وقفه‌ای شکل نگیرد.

حیدری اکران فیلم‌های به روز و هم‌زمان با تهران را از برنامه‌های این حوزه عنوان کرد و گفت: فعالیت انجمن سینمای جوانان بجنورد به عنوان بازوان مهم حوزه سمعی و بصری و استعدادیابی در این بخش از دیگر حرکت‌هایی است که هم‌زمان با اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره فجر شکل گرفت.

وی گسترش فعالیت‌های این انجمن در شهرستان‌ها و ایجاد بانک اطلاعات در این حوزه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: برگزاری دومین جشنواره فیلم و عکس در استان نیز در زمره فعالیت‌های حوزه سینمایی قرار دارد و قصد داریم بدین‌وسیله بیش از پیش زمینه‌های حمایت از فعالان این عرصه فراهم شود.

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: هم‌اکنون در صدد طراحی و تدوین فراخوان این جشنواره هستیم و به زودی منتشر و اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در رابطه با ایجاد فضای مناسب برای اکران فیلم و ساخت سینما نیز گفت: با توجه به نگاه خوبی که در استان در حمایت از بخش خصوصی حاکم است با همکاری بخش‌های مختلف در استان فضا را آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/63002/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول