اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

آماده استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور هستیم

فرماندار اهواز از آمادگی این کلانشهر برای استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

آماده استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور کلانشهر اهواز که با حضور مسئولان ادارات و ارگان‌های این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: آماده استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور هستیم.

وی افزود: امیدواریم امسال نیز در تعطیلات نوروزی با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و استفاده از تجارب سال‌های گذشته فضای مطلوبی را برای استقبال از مهمانان و کاروان‌های راهیان نور و استفاده مردم شهرستان اهواز در ایام نوروز فراهم سازیم.

فرماندار اهواز از تشکیل ستاد استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور با فعالیت شش کمیته خبر داد و گفت: کمیته اطلاع‌رسانی و فرهنگی، کمیته امنیتی و انتظامی و کمیته پشتیبانی از جمله کمیته‌های این ستاد هستند.

وی اضافه کرد: همچنین برای خدمات‌رسانی بهتر به میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور کمیته اسکان و پذیرایی، کمیته بهداشت و درمان و کمیته حمل و نقل در ستاد نوروزی شهرستان اهواز فعالیت خود را آغاز کردند.

مسئول شورای اداری اهوازی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های عضو این کمیته‌ها برنامه‌های متنوعی را برای آماده‌سازی شهر و استقبال شایسته از مهمانان نوروزی تدارک دیده‌اند.

وی بیان کرد: پاکسازی ورودی‌های شهر و مسیرهای روستایی، ترمیم نوارهای حفاری، جمع‌آوری دست‌فروشان و متکدیان، آماده‌سازی پایانه‌ها و زیباسازی شهر از جمله اقداماتی است که در دستور کار دستگاه‌ها قرار گرفته و در فرصت باقیمانده تا ایام نوروز انجام می‌شود.

فدعمی تصریح کرد: مراکز بهداشت شرق و غرب نیز در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی با سازماندهی 10 گروه نظارتی، بر مراکز تولید و توزیع مواد غذایی، واحد‌های اقامتی و محل اسکان کاروان‌های راهیان نور نظارت می‌کنند.

این مقام مسئول همچنین از برقراری کشیک صنوف، داروخانه‌ها، نانوائی‌ها و دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان مانند آبفا، برق، گاز و مخابرات در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

انتهای پیام/72010/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول