اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش بزرگ تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی صورت گرفت

تجلیل از سرپرست خبرگزاری فارس ایلام

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و فرمانده انتظامی استان، از تلاش پژمان مهدوی‌فر سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

تجلیل از سرپرست خبرگزاری فارس ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز در همایش بزرگ تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و مدیران ادارات کل استان و جامعه بزرگ نیروی انتظامی از خدمات شایسته پژمان مهدوی‌فر مدیر خبرگزاری فارس استان ایلام در راستای تلاش برای برقراری امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تجلیل کرد.

در بخشی از لوح سپاس سردار دولتی خطاب به مهدوی‌فر آمده است: امنیت یک تولید اجتماعی است که محقق نخواهد شد، مگر با مشارکت و همکاری تمام نهادها و همکاری سازمان‌های دولتی و اقشار اجتماعی.

از این رو پلیس همواره تلاش دارد تا ارتباط و تعامل سازنده در جهت مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی و همسو کردن سازمان‌ها و نهادهای دولتی در پیشگیری از حوادث اجتماعی امنیت مطلوب در جامعه ایجاد کند و برای این تعامل‌بخشی اهمیت ویژه‌ای قائل است.

از این رو از جنابعالی (پژمان مهدوی‌فر) که هماهنگی و همکاری موثری با نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دارید، تقدیر و تشکر می‌شود، امیدواریم در سایه حضرت باریتعالی و عنایات حضرت ولیعصر (ع) موفق و منصور باشید. 

انتهای پیام/2246/ب10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول