اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون دانشکده علوم پزشکی نیشابور

برنامه‌های هفته سلامت مردان در نیشابور اعلام شد

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیشابور با اعلام برنامه‌های هفته سلامت مردان در این شهرستان گفت: مشارکت تمام سطوح بهداشتی می‌تواند اثرات مثبتی در روند بهبود شیوه زندگی سالم در مردان داشته باشد.

برنامه‌های هفته سلامت مردان در نیشابور اعلام شد

محمدجعفر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: با توجه به تغییر الگوی شیوه زندگی، افزایش بیماری‌های قلبی و عروقی و میزان سوانح و حوادثی که در کمین مردان قرار دارد و همچنین با توجه به حساسیت در بحث سلامت مردان، مشارکت تمام سطوح بهداشتی می‌تواند اثرات مثبتی در روند بهبود شیوه زندگی سالم در مردان داشته باشد.

وی ادامه داد: جنس مذکر در همه گروه‌های سنی از کودک و نوجوان تا میانسال و سالمند نسبت به زنان در معرض عوامل خطر بیشتری قرار دارند، بنابراین ارتقای سلامت مردان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

صادقی اضافه کرد: تهیه مطالب آموزشی در زمینه خودمراقبتی و پیشگیری از تروما برای دانش‌آموزان دبیرستان‌های پسرانه، تهیه مطالب آموزشی، برگزاری جلسه آموزشی در کارخانجات و کارگاه‌های شهرستان در خصوص سوانح و حوادث محل کار، جلسه آموزشی برای رابطان بهداشتی با موضوع کمک‌های اولیه با همکاری گروه‌های بهداشت روان و بهداشت محیط و اورژانس 115 از جمله برنامه‌های این معاونت در هفته سلامت مردان است.

وی گفت: درج شعار مرتبط با هفته سلامت مردان در عناوین روزها در سربرگ نامه‌های اداری، درج روزشمار هفته سلامت در وبدا، هماهنگی با کانون تبلیغاتی برای نصب استیکر و پوستر در اتوبوس‌های سطح شهر، تهیه بنر و استیکر با موضوع سلامت مردان، هماهنگی با ادارات مرتبط (فرماندهی نیروی انتظامی، تربیت بدنی و آموزش و پرورش) برای برگزاری موضوعات پیشنهاد شده در جلسه، مکاتبه با معاونت درمان جهت ویزیت رایگان مردان توسط اورولوژیست در یکی از روزها در هفته سلامت مردان از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول