اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

اردوهای راهیان‌نور عزت نفس جوانان را تقویت می‌کند

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اردوهای راهیان‌نور باعث تقویت عزت نفس و ارتقای بینش اعتقادی جوانان می‌شود.

اردوهای راهیان‌نور عزت نفس جوانان را تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علیرضا کرمی چهارشنبه شب در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان‌نور استان لرستان که با حضور استاندار، فرماندهان سپاه، ارتش و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان لرستان در محل استانداری برگزار شد، گفت: استراتژی دشمن از ابتدا تاکنون تغییر رفتار در جامعه بوده و انقلاب اسلامی به عنوان پرچم‌دار مرزهای اعتقادی در برابر هجمه‌های دشمنان ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: باید از ارزش‌ها، فرصت‌ها و مرزهای اعتقادی کشور صیانت کنیم.

کرمی تصریح کرد: باید تفکر جوان را با ارزش‌های جامعه آشنا کنیم که یکی از این راه‌ها، تحقق اردوهای راهیان‌نور و تقویت عزت نفس و بالا بردن بینش اعتقادی جوانان می‌شود.

وی افزود: راهیان‌نور را باید به عنوان یک حرکت فرهنگی بزرگ تقویت کنیم، چرا که این اردوها جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس که یک فرهنگ متعالی است، آشنا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امیدواریم که امسال بتوانیم با کمک مسئولان استان، اردوهای راهیان‌نور را به نحو احسن برگزار کنیم.

با پیش‌بینی‌های انجام شده، 14 هزار و 500 نفر از اقشار مختلف بسیج از استان لرستان در قالب 12 کاروان راهیان‌نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/2304/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول