اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی

استاندار مرکزی خواستار ‌راه‌اندازی قطار سریع‌السیر تهران - اراک شد

استاندار مرکزی خواستار ‌راه‌اندازی قطار سریع‌السیر تهران - اراک شد.

استاندار مرکزی خواستار ‌راه‌اندازی قطار سریع‌السیر تهران - اراک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدحسین مقیمی صبح امروز در نشست با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل ‌و نقل ‌کشور در استانداری مرکزی اظهار داشت: با توجه به امنیت استفاده از خطوط حمل و نقل ریلی و به دنبال آن کاهش تصادفات راه‌اندازی خط سریع‌السیر تهران - اراک یکی از نیازهای اساسی این استان است که امیدواریم شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی تصریح کرد: امید است مسئولان راه و شهرسازی با بررسی این درخواست و قبول آن سیاستی اتخاذ کنند که این قطار دائمی شده و همانند دوره‌های گذشته با شکست مواجه نشود.

در نشست امروز استاندار مرکزی با علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و  علیرضا محفوظی معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی ادامه آزادراه قم به اراک، ایجاد کنار گذر شمالی اراک، پیگیری کمربندی خمین و تقاطع‌ها، پیگیری جذب ردیف اعتباری برای محور دلیجان، خمین، الیگودرز، ایجاد خط دوم راه‌آهن قم به اراک و بررسی راه‌اندازی خط سریع‌السیر تهران به اراک به تصویب رسید.

گفتنی است بازدید از طرح‌های راهسازی شهرهای کمیجان و خنداب از برنامه‌های سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی است.

انتهای پیام/87003/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول