اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الیگودرز خبر داد

اعزام 720 نفر از الیگودرز به اردوهای راهیان‌نور

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الیگودرز گفت: 720 نفر از الیگودرز به اردوهای راهیان‌نور اعزام می‌شوند.

اعزام 720 نفر از الیگودرز به اردوهای راهیان‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اسماعیل هداوند ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان‌نور استان در خرم‌آباد به موضوع راهیان‌نور اشاره کرد و اظهار داشت: فرمانداران باید توجه ویژه‌ای به موضوع مهمی مانند اعزام کاروان‌های راهیان‌نور داشته باشند.

وی یاد‌آور شد: با توجه به اینکه تاکنون 32 میلیون تومان از بدهی‌های برگزاری اردو‌های راهیان‌نور در این شهرستان پرداخت نشده است، لذا باید تکلیف این بدهی‌ها معلوم شود.

هداوند تصریح کرد: با اینکه جلسه‌های زیادی در خصوص پشتیبانی از راهیان‌نور برگزار می‌شود، اما آنچه مهم است، عمل کردن به مصوبات آن‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الیگودرز گفت: باید در جلسه‌های پشتیبانی از راهیان‌نور وظیفه تمام دستگاه‌ها به خصوص فرمانداران به تفکیک مشخص شود، تا هر کدام از فرمانداران بهتر به وظایف خود عمل کنند.

این مسئول یاد‌آور شد: بیشتر دستگاه‌های اجرای شهرستان توان تامین اعتبار مورد نیاز راهیان‌نور را ندارند، پس باید دستگاه‌های اجرای استان به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الیگودرز گفت: با توجه به اینکه برای همراهی 380 نفر راهیان‌نور در هر شهرستان نیازمند چهار خودرو سبک است که در شهرستان‌ها برای تامین این خودروها با مشکل مواجه هستند.

هداوند با تاکید بر اینکه باید اتوبوس‌هایی که برای استفاده راهیان‌نور در نظر گرفته می‌شوند، از نظر ایمنی دارای کیفیت بالایی باشند، تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد در سطح کشور شاهد تصادفات ناگواری در این زمینه به علت ایمن نبودن اتوبوس‌ها هستیم که این امر باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

این مسئول یاد‌آور شد: از ادارات آموزش و پرورش درخواست داریم که با بردن بیشتر دانش‌آموزان به این اردوها آن‌ها را تشویق کنند.

وی گفت: بهتر است که در این اردوها از بسیجیانی که در تمام سال در خدمت سپاه و در همه زمینه‌ها یاور این نهاد هستند، در این اردوها از آنها بیشتر استفاده کنیم و تا حدودی اولویت را به اینگونه افراد و خانواده‌های شهدا بدهیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الیگودرز خاطرنشان کرد: انتظار ما از فرمانداران این است که اتوبوس‌های راهیان‌نور را آن‌ها فراهم کنند و مابقی خدمات را استانداری این استان متقبل کند.

انتهای پیام/85001/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول